کد خبر : 1866729 | 05 بهمن 1401 ساعت 17:28 | 46.9K بازدید | 9 دیدگاه

تبعید مرد سال فوتبال آسیا به کویت! (عکس)

عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018، به تیم الجهراء در لیگ کویت پیوست.

تبعید مرد سال فوتبال آسیا به کویت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که سیر نزولی عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 همچنان ادامه دارد. پس از حاشیه های فراوان ناشی از حذف تیم ملی قطر از جام جهانی، این مدافع باتجربه از تیم باشگاهی خود کنار گذاشته شد.

داستان از این قرار است که در شبکه اجتماعی اسنپ چت، یک هوادار تیم ملی قطر نسبت به کیفیت پایین بازیکنان تیم ملی کشورش و شکست در دیدار دوم برابر سنگال که به حذف میزبان جام جهانی منجر شد، اعتراض کرده بود و به عبدالکریم حسن توصیه کرده بود به جای حضور در فضای مجازی، روی کیفیت بازی‌اش کار کند.

اما متن بلند بالای این هوادار با پاسخ کوتاه و تمسخر آمیز مدافع تیم ملی قطر همراه شد و اسکرین شاتی از این دیالوگ، به سرعت در فضای مجازی قطر منتشر شد. پس از این مسئله، مسئولان تیم فوتبال السد به شدت از دست عبدالکریم حسن عصبانی بوده و این بازیکن را از تیم خود کنار گذاشتند.

عبدالکریم حسن که به نظر می رسد دیگر جایی هم در تیم ملی کشورش ندارد، مجبور شد برای ادامه فوتبالش راهی کشور کویت شده و پیراهن تیم نه چندان مطرح الجهراء را بر تن کند. این تیم کویتی با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود، از جذب این مدافع باتجربه خبر داد.

الجهراء که اکنون در رده چهارم جدول 10 تیمی لیگ کویت حضور دارد، در ادامه فصل می تواند از خدمات مرد سال آسیا در سال 2018 استفاده کند و اینکه عبدالکریم حسن برای ادامه فوتبالش کشور کویت و این تیم درجه چندم را انتخاب کرده، در نوع خود بسیار عجیب است.

1794997

دیدگاه‌ها