کد خبر : 1866740 | 05 بهمن 1401 ساعت 18:15 | 7.8K بازدید | 13 دیدگاه

حاضرید برای تماشای لیگ برتر ۲۰۰هزارتومان بدهید؟

افزایش بهای تماشای نزدیک مسابقات فوتبال

بلیت‌های بازی استقلال و ملوان با قیمت بسیار بیشتر از گذشته به فروش می‌سد که این موضوع می‌تواند تردیدهایی برای علاقه‌مندان به فوتبال به منظور تماشای نزدیک بازی‌ها پس از مدتها به وجود آورد.

افزایش بهای تماشای نزدیک مسابقات فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت. با توجه به صدور مجوز حضور تماشاگران، بلیت فروشی این دیدار آغاز شده و نکته قابل توجه این است که قیمت‌ها دو برابر شده و افزایش چشمگیری داشته است.

بر اساس قیمت‌های جدید بلیت‌های پشت دروازه 100هزارتومان و بلیت‌های روبروی جایگاه 200هزارتومان به فروش می‌رسند. علاوه بر این، قیمت بلیت‌ها در جایگاه ویژه نیز به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

1795013
1795014
1795015

این اتفاق باعث شده علی‌رغم اینکه تماشاگران مدت زیادی دور از سکوها بوده‌اند، در حال حاضر ظرفیت باقی مانده زیادی برای این مسابقه وجود داشته باشد.

در این مسابقه بلیط فروشی برای دو جایگاه غربی و طبقه دوم انجام نخواهد شد. حال باید دید تا پایان زمان بلیت فروشی تماشاگران با این افزایش قیمت کنار خواهند آمد یا خیر. برای تماشای از نزدیک این بازی هر تماشاگر باید بین صدهزار تومان تا یک میلیون هزینه کند.

دیدگاه‌ها