کد خبر : 1866821 | 06 بهمن 1401 ساعت 10:09 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تندروان:

خوشحالم، بردن در خانه حریف لذت متفاوتی دارد

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: لذت پیروزی در خانه حریف بیشتر و متفاوت است.

خوشحالم، بردن در خانه حریف لذت متفاوتی دارد

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به پیروزی 3-1 تیمش مقابل تیم فولاد سیرجان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به بازیکنان، کادر فنی و مجموعه شهداب یزد تبریک و به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم، چرا که تا دقایق آخر بازی جانانه جنگیدند.

پیش از این بازی پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی را خواهیم داشت، زیرا با یک تیم پرمهره روبرو بودیم و می‌بینید که بازیکنان جایگزین حریف هرکدام که به بازی وارد شدند، کیفیت خوبی ارائه و ما را تحت فشار قرار دادند، اما خوشحالم که در خانه حریف به این پیروزی دلچسب دست یافتیم.

تندروان درباره عملکرد تیم شهداب یزد در بازی مقابل تیم فولاد سیرجان، افزود: تیم فولاد سیرجان جزو تیم‌های خوب لیگ است و اینکه بعد از 2 سال در این سالن دوباره بازی کردیم، خوشحالم از این بابت که من به عنوان سرمربی دوباره به این سالن آمدم و تماشاگران سیرجانی را دیدم.

سرمربی تیم شهداب یزد با اشاره به حضور تماشاگران یزدی در سالن سیرجانی‌ها، تصریح کرد: تشکر می‌کنم از هواداران یزدی که مسافت طولانی را تا سیرجان طی کردند و به این‌جا آمدند، قطعاً این مسئله نشان می‌دهد والیبال یزد در حال به دست آوردن اقبال خودش است و از این موضوع بسیار خوشحالم و امیدوارم که تداوم داشته باشد.

او در خصوص بازی مقابل تیم اسبق خودش، گفت: من به عنوان سرمربی هروقت در هر تیمی کار می‌کنم تمام تعهدم را باید برای آن تیم به کار گیرم و فکر می‌کنم تیم سیرجان، تیم قابل احترامی است و سرمایه‌گذاری خوبی در والیبال کرده و امیدوارم این سرمایه‌گذاری آن‌ها تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها