کد خبر : 1866836 | 06 بهمن 1401 ساعت 12:06 | 118.5K بازدید | 76 دیدگاه

درخواست امباپه از پی‌اس‌جی: ستاره سیتی را بخرید

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از مدیران این تیم خواسته که برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.

درخواست امباپه از پی‌اس‌جی: ستاره سیتی را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، درخشش سیلوا در ترکیب سیتی باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشته باشند. 
این هافبک پرتغالی به یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر در چند فصل اخیر تبدیل شده و تابستان گذشته نیز بارسلونا تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن او انجام داد اما در نهایت موفق نشد. 
هرچند گفته شده بود که او نیز مشتاق حضور در نوکمپ و پوشیدن پیراهن بارسا بود اما در نهایت به حضورش در ورزشگاه اتحاد ادامه داد و حالا به نظر می‌رسد که مشتری جدیدی برای این بازیکن پیدا شده است. 

1739574

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که امباپه علاقه بسیار زیادی به سبک بازی سیلوا دارد و به همین دلیل از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که این بازیکن را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند. او معتقد است که حضور سیلوا در خط میانی می‌تواند به عملکرد بهتر خودش و در نهایت تیم کمک کند. 
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی پیش از این مدعی شده بودند که امباپه از عملکرد پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2022 اصلا راضی نیست و معتقد است که اگر آن‌ها می‌خواهند او پس از تابستان 2024 هم در این تیم بماند باید بلندپروازی بیشتری را از خودشان نشان دهند. 

دیدگاه‌ها