کد خبر : 1866953 | 07 بهمن 1401 ساعت 03:24 | 61.8K بازدید | 26 دیدگاه

اشتباه بزرگ دربی: سبایوس باید اخراج می‌شد

ادواردو ایتورالده گونسالس، کارشناس داوری نشریه آ اس، معتقد است که دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، باید در دقیقه 71 دیدار امشب اخراج می‌شد.

اشتباه بزرگ دربی: سبایوس باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری جذاب و جنجالی موفق شد با نتیجه 3-1 اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
در این دیدار سزار سوتو، داور بازی، در دقیقه 99 استفان ساویچ، مدافع اتلتیکو، را از بازی اخراج کرد اما ایتورالده گونسالس، داور بازنشسته اسپانیایی، معتقد است که سوتو باید پیش از آن دنی سبایوس را در دقیقه 71 از بازی اخراج می‌کرد؛ اتفاقی که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

1795382

سبایوس که در نیمه اول به جای فرلان مندی مصدوم به زمین رفته بود، در دقیقه 69 یک کارت زرد دریافت کرد و سپس دو دقیقه بعد، پشت محوطه جریمه رئال، روی توماس لمار مرتکب خطا شد. به همین دلیل، ایتورالده گونسالس معتقد است که داور باید در این صحنه، به هافبک رئال کارت زرد دوم را نشان می‌داد. او به آ اس گفت:"سبایوس باید اخراج می‌شد. او مستحق یک کارت زرد دیگر بود."
او همچنین تصمیم داور برای اخراج استفان ساویچ را تایید کرد: "خطای او روی کاماوینگا قطعا اخطار دارد، بی‌تردید." ساویچ دو دقیقه قبل در درگیری با وینیسیوس کارت زرد اول را گرفته بود و به همین دلیل از بازی اخراج شد.

دیدگاه‌ها