کد خبر : 1866997 | 07 بهمن 1401 ساعت 14:20 | 42.3K بازدید | 17 دیدگاه

النصر نه، کیلور ناواس لیگ برتری می‌شود

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند احتمال جدایی کیلور ناواس از پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات زمستانی بالاست.

النصر نه، کیلور ناواس لیگ برتری می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس، دروازه‌بان 36ساله کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن، در این تیم زیر سایه جان‌لوئیجی دوناروما قرار دارد و از این شرایط راضی نیست.

روزنامه فیگارو در فرانسه مدعی است نارضایتی ناواس از شرایط خود به حدی رسیده که او تصمیم به جدایی از پی‌اس‌جی گرفته است و احتمال دارد در همین ژانویه شاهد پیوستن او به تیمی دیگر باشیم.

در این گزارش از ناتینگهام فارست، تیم انگلیسی‌ای که در لیگ برتر حضور دارد، به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای ناواس یاد شده است. البته فیگارو معتقد است ناتینگهام بیشتر به جذب قرضی او علاقه دارد تا انتقال دائمی.

1795443

اما با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی رو به پایان است و پی‌اس‌جی در صورت از دست دادن ناواس فرصت اندکی برای پیدا کردن جانشین او خواهد داشت، مشخص نیست که آیا مدیران باشگاه پاریسی با جدایی او موافقت خواهند کرد یا نه.

ناواس که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد، در فصل جاری لیگ یک حتی یک دقیقه درون دروازه پی‌اس‌جی نایستاده است. قرارداد او با باشگاه فرانسوی تا تابستان 2024 ادامه دارد.

فابریزیو رومانو هم امروز این شایعات را تایید کرد و گفت ناتینگهام فارست قصد دارد کیلور ناواس را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد. همه چیز حالا به پی‌اس‌جی وابسته است و تصمیم مدیران باشگاه سرنوشت این دروازه‌بان کاستاریکایی را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها