کد خبر : 1867068 | 07 بهمن 1401 ساعت 18:27 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

نان و نمک مردم اصفهان را خوردم و دوستشان دارم

کیانی: با خمس به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم

مهدی کیانی می‌گوید حضور هواداران در استادیوم، باعث دلگرمی بازیکنان تراکتور می‌شود.

کیانی: با خمس به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی پس از پیروزی تراکتور برابر ذوب‌ آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: می‌دانستیم که بازی سختی در اصفهان داریم. ذوب آهن بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، اما ما هم تراکتور هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. همدل شده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

او که سابقه حضور در اصفهان و پوشیدن پیراهن سپاهان را دارد، در این باره گفت: من نان و نمک شهر اصفهان، هواداران و مردم این شهر را خورده‌ام و همیشه قلبا دوست‌شان دارم و انشاالله که همیشه سربلند و موفق باشند.

کیانی درباره شرایط تراکتور پس از حضور خمس عنوان کرد: خودتان بازی‌ها را می‌بینید. شرایط خیلی بهتر شده‌ است. ما روز به روز تیم‌تر می‌شویم و به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم. با آمدن آقای خمس و دستیاران ایشان، همه همدل شدیم که یک تیم خوب باشیم و خدا را شکر هفته به هفته بهتر می‌شویم. انشالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران و باشگاه را شاد کنیم.

1698178

بازیکن باتجربه تراکتور درباره حضور هواداران در استادیوم و شعار آن‌ها علیه فدراسیون فوتبال گفت: من نشنیدم، اما فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد. هواداران باید بیایند و استادیوم‌ها را پر کنند، چون فوتبال با هوادار خوب است. انشالله که فدراسیون برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد تا هواداران بیشتری بیایند و به تیم‌هایشان کمک کنند‌. هر وقت هواداران ما به استادیوم آمده‌اند، دلگرمی خیلی خوبی برای ما بوده است. امیدوارم بیایند و ما هم شرمنده آن‌ها نشویم.

وی در خصوص مصدومیت حسینی در این بازی گفت: مصدومیت‌های فوتبال خیلی بالا است و ضربه‌های زیادی به بازیکنان وارد می‌شود. ما این برد را به سید تقدیم می‌کنیم. او پسر خوبی است و با تمام وجود هم برای تیم کار می‌کند. خیلی ناراحت شدیم اما خدا را شکر الان صحیح و سالم است و این برد را به سید عزیز و خانواده محترم ایشان تقدیم می‌کنیم.

کیانی در پایان در واکنش به اینکه در همه تیم‌هایی که بازی کرده، یک سید حسینی حضور داشته است، گفت: همه سیدها و حتی همه بازیکنان برای ما عزیز هستند. امیدوارم تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم، چون این فوتبال و زندگی روزی تمام می‌شود‌. انشالله که سلامتی و تندرستی باشد.

دیدگاه‌ها