کد خبر : 1867112 | 07 بهمن 1401 ساعت 21:59 | 57.1K بازدید | 28 دیدگاه

آنالیز سبک ما به فوتبال ایران کمک خواهد کرد؛

انصاری: احترام آقای گل‌محمدی واجب است اما ...

ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دفاع از پیروزی ارزشمند تیمش در مقابل پرسپولیس و البته حواشی این مسابقه پرداخت.

انصاری: احترام آقای گل‌محمدی واجب است اما ...

به گزارش "ورزش‌سه"، ساسان انصاری هافبک مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در میکسدزون خبری ورزشگاه فولاد آره‌نا درباره پیروزی تیمش در یک دیدار جنجالی این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوبی از سمت تیم ما بود. پرسپولیس تیم قابل احترامی است ولی ما تمام چیزی که کادر فنی گفته بود و خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودند، اجرا کردیم. 
او سپس با اشاره به جریان فنی مسابقه ادامه داد: ما می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که اگر یک لحظه اشتباه کنیم، به سختی تنبیه خواهیم شد. فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیرمان بود. کاملا منظم و با دیسیپلین بالا بود. خیلی خیلی خوب کادر فنی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده بود و موبه‌مو دستورات کادر فنی را انجام دادیم. نتیجه زحمات‌مان را هم گرفتیم و سه امتیاز ارزشمند را از پرسپولیس گرفتیم.
سوال بعدی از انصاری درباره کیفیت روبرتو تورس خرید اسپانیایی فولاد بود و او در این‌باره گفت: روبرتو نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. بازیکنی است که به خاطر روابطی که با سرمربی ما دارد به صورت مستقیم از لالیگا به فوتبال ایران آمده است. ما از وجود ایشان استفاده می‌کنیم. کیفیت خیلی خیلی بالایی دارد و امروز هم یک گل سه امتیازی برای ما زد. قطعا از این به بعد هم کیفیت بالایی از خودش نشان خواهد داد.
انصاری سپس در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از مسابقه که به شدت نسبت به حواشی مسابقه و به ویژه رفتار نیمکت تیم فولاد اعتراض داشت، گفت: من فقط شنیدم که آقا یحیی چه چیزهایی در کنفرانس خبری گفته است. ایشان بزرگ ماست و قطعا احترامش برای ما واجب است. من جایگاه بازیکن دارم و در جایگاهی نیستم که در مورد اظهارات ایشان صحبت کنیم.
مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس ادامه داد: ایشان قابل احترام‌اند، اما درباره حواشی بازی یک سوال دارم. در لیگ ایران کدام بازی است که حاشیه ندارد و کدام مربی یا کادر فنی است که کنار زمین آرام می‌ماند؟ اعتراض‌ها خیلی عادی بود و نباید زحمات تیم ما نادیده گرفته شود. نباید نوع پرس و سازماندهی‌ای که ما داشتیم و این همه زحمت کشیدیم، نادیده گرفته شود. این مدل و سبکی که ما پیاده کردیم هم نباید نادیده گرفته شود. باید یک گروه آنالیز بنشیند و شیوه و سبک ما در این بازی را آنالیز کند تا کیفیت ما و کادر فنی ما را ببیند. ما در این چند ساله ثابت کرده‌ایم که تیم فوق‌العاده قابل احترام و با کیفیت است.
انصاری در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها اضافه کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها راحت بیرون کادر فنی فولاد را می‌بینند و درباره آن‌ها صحبت می‌کنند. ما جلسات آنالیز فوق‌العاده ‌داریم و تمرینات‌مان فوق العاده به‌روز است. یکی از به‌روزترین کادرهای فنی ممکن را داریم و از کار کردن با آن‌ها خیلی خوشحالیم. روزبه‌روز از آن‌ها یاد می‌گیریم و این مسائل که بخواهیم مطرح کنیم تا کیفیت فوتبالی ما زیر سوال برود، درست نیست. خواهش می‌کنم گروه‌های آنالیز بنشینند و نوع سبک بازی ما در این مسابقه را بررسی کنند تا به آن پی ببرند و به نظرم برای کل فوتبال ایران این سبک بازی فولاد مفید خواهد بود.

دیدگاه‌ها