کد خبر : 1867115 | 07 بهمن 1401 ساعت 22:15 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

تبعید به نیمکت: جریمه سفر جنجالی ستاره بایرن

سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که سرژ گنابری برای دیدار با آینتراخت فرانکفورت نیمکت نشین خواهد بود.

تبعید به نیمکت: جریمه سفر جنجالی ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، حضور سرژ گنابری در هفته مد پاریس طی فاصله کوتاه بین دو دیدار بایرن مونیخ با لایپزیش و کلن با انتقادات بسیار همراه بود. حسن صالح حمیدزیچ یکی از منتقدان سرسخت این اقدام ستاره بایرن بود که آن را آماتور دانسته و تاکید کرد که این دقیقا چیزی است که دوست ندارد در تیم ببیند. حالا در ادامه واکنش‌های منفی به این موضوع، سرمربی بایرن از تنبیه گنابری خبر داد.

صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ از فرصتی که گنابری طی آن راهی پاریس شد، به عنوان زمانی برای استراحت بازیکنان جهت آماده شدن برای بازی بعدی یاد کرده بود.

1795613

یولیان ناگلزمن هم استقبال دوستانه‌ای از گنابری در بازگشت از پاریس نداشت. او در صحبت‌های خود پیش از بازی با فرانکفورت به گونه‌ای دیگر به رفتار ستاره تیمش واکنش نشان داد.

سرمربی بایرن که پیش از این نیز نویر را به خاطر یک رفتار غیرحرفه‌ای (شکستگی پا در حین اسکی) تا پایان فصل از دست داده بود اعلام کرد: او (گنابری) می‌تواند در اوقات فراغت خود هر کاری می‌خواهد انجام دهد، اما به‌خاطر این کار، برای یک بازی بیرون خواهد نشست.

ناگلزمان در مورد جانشین ستاره مغضوب تیمش افزود: "ما بازیکنی مثل کینگزلی کومان روی نیمکت داریم که واقعا در تمرینات خوب بوده و فردا از ابتدا در ترکیب حضور خواهد داشت."

به این ترتیب بایرن مونیخ در دیدار شنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت، این بازیکن 27 ساله را که در فصل 23-2022 توانست 21 گل به ثمر رساند را در ترکیب اصلی نخواهد داشت. تیم ناگلزمان که صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، در حال حاضر تنها سه امتیاز با یونیون برلین رده دومی فاصله دارند.

دیدگاه‌ها