کد خبر : 1867117 | 07 بهمن 1401 ساعت 22:42 | 16.8K بازدید | 18 دیدگاه

ساسان، شماره سه‌ای که همیشه به آن اعتماد دارید

ساسان انصاری در یک تقابل دیگر برابر تیم سابقش، برنده از زمین خارج شد.

ساسان، شماره سه‌ای که همیشه به آن اعتماد دارید

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در تقابل دیگر برابر پرسپولیس، برنده از زمین خارج شد. کاپیتان فولادیها 90 دقیقه در زمین حضور داشت و بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد و با کسب سه امتیاز شیرین، زمین بازی را ترک کرد.

انصاری که دوران کوتاهی را در پرسپولیس تجربه کرده است، در سومین دوره مختلفی که لباس فولاد را بر تن می‌کند، توانست یک بار دیگر برابر تیم سابقش به پیروزی دست یابد و برد شیرین در سوپر جام را تکرار کند.

انصاری که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر بازو می‌بندد، پس از فتح سوپر جام و غلبه بر پرسپولیس، امروز به دنبال تکرار این موفقیت‌ها بود و توانست به هدف بزرگش برسد.

او در جدال با تیم یحیی گل محمدی، بارها به کمک خط دفاعی تیمش آمد و حتی آمار 4 عملکرد دفاعی موفق را نیز به ثبت رساند. انصاری حتی یک پاس کلیدی نیز به هم‌تیمی‌هایش داد که به گل منجر نشد.

بازیکن پرتلاشی که هم در حمله و هم در دفاع، به تیم نکونام کمک کرده و با دوندگی‌های بالایش، خط دفاع حریف را خسته می‌کند. حالا و در سومین تقابل پیاپی با پرسپولیس، انصاری و هم تیمی‌هایش دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند و از این جدال‌ها، صاحب 2 پیروزی و یک تساوی شده‌اند تا مشخص شود آن‌ها راه مقابله با حریف قدرتمند خود را خوب بلد هستند.

انصاری با پرس شدید و البته جنگندگی‌ مثال زدنی چندین و‌ چند بار مدافعین پرسپولیس را به دردسر انداخت تا فشار را از روی تیمش بردارد. او حالا جواهری در قصر فولاد است و‌ مهره‌ای است که در تمام نقاط خط جلوی فولاد بازی کرده است؛ از وینگر چپ و راست گرفته تا هافبک نفوذی و اکنون در پست مهاجم فولاد.

1795617

دیدگاه‌ها