کد خبر : 1867183 | 08 بهمن 1401 ساعت 11:16 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

مریدی جواب اعتماد نکونام را داد (عکس)

سینا مریدی در بازگشت دوباره به فولاد، اولین بازی خود را برابر پرسپولیس انجام داد.

مریدی جواب اعتماد نکونام را داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به خدمت گرفتن سینا مریدی از صنعت نفت، خرید غیر منتظره و زمستانی جواد نکونام بود. او تصمیم گرفت تا شاگرد سابقش را یک بار دیگر به خدمت بگیرد و در همان نخستین روزهای بازگشت به جمع سرخپوشان اهوازی، او در دیدار حساس و مهم برابر پرسپولیس به میدان رفت.

مریدی که نیم فصل نخست در 9 بازی برای آبادانی‌ها به میدان رفته بود، در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست. او فقط یک روز پس از معارفه رسمی توسط رسانه باشگاه فولاد برای تیمش به میدان رفت و اتفاقا توانست با عملکرد خوب برابر صدرنشین لیگ برتر، جواب اعتماد نکونام را بدهد.

تعداد عملکردهای دفاعی مریدی در این بازی شگفت انگیز است. او 16 عملکرد دفاعی از جمله دفع توپ، قطع توپ، تکل و نبرد هوایی موفق را از خود به جای گذاشت و اجازه خلق موقعیت را به خط هافبک پرسپولیس و گلزنی را به مهاجمان رقیب نداد.

با وجود پرس شدید بازیکنان پرسپولیس در این دیدار، اما مریدی از 64 لمس توپ خود توانست 81 درصد پاس‌هایش را به درستی به مقصد برساند و حتی با یک شوت نیز دروازه بیرانوند را تهدید کرد تا روز خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

به هر شکل هافبک فولادی‌ها در سومین دوره‌ای که لباس این تیم را می‌پوشد، برابر پرسپولیس عملکرد مثبتی داشت و نکونام را نیز به دیدارهای بعدی امیدوار کرد.

1795734

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها