کد خبر : 1867199 | 08 بهمن 1401 ساعت 12:15 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

این گل را تمرین نکرده بودم؛

آذرباد: زیبایی فوتبال همین گلی است که ما خوردیم!

محسن آذرباد می‌گوید حامد لک با مصدومیت در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفته بود و ادعای وقت کشی از سوی او درست نیست.

آذرباد: زیبایی فوتبال همین گلی است که ما خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان که در جریان تساوی ۲-۲ مقابل گل‌گهر، یکی از گل‌های تیمش را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود‌. همیشه بازی‌های مس رفسنجان و گل‌گهر، بازی‌های جذابی می‌شود. ما ۲-۰ جلو بودیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما بازی مساوی شد؛ در مجموع شاید مساوی در سیرجان، نتیجه بدی نباشد اما حق ما سه امتیاز بود.

او درباره اینکه در ثانیه‌های پایانی بازی گل تساوی را دریافت کردند، گفت: زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است‌. ۲-۱ نتیجه‌ای است که هیچوقت نمی‌توان روی آن حساب کرد و در دقایق پایانی هم بازی ۲-۲ شد.

آذرباد در خصوص گلی که در این مسابقه وارد دروازه گل‌گهر کرد و باعث شد از فشار خارج شود، اظهار داشت: فشار خاصی روی من نبود و همان‌طور که قبلا هم گفتم، من کارم را انجام می‌دهم. خوشحالم پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم تداوم داشته باشد و بتوانم به تیمم کمک کنم.

1751209

کاپیتان مس در پاسخ به اینکه آیا این نوع گلزنی را تمرین کرده بود، گفت: نه، تمرین نکرده بودم. در سال‌های قبل ما این توپ‌ها را می‌دادیم عقیل کعبی می‌زد و این‌بار مهدی محبی کاشت و ما شوت زدیم.

وی در مورد حضور هواداران مس در سیرجان بیان کرد: از آن‌ها تشکر می‌کنیم که این مسیر را آمدند و فوتبال زیبایی را هم دیدند. گرچه ما این فرصت را داشتیم تا سه امتیاز را تقدیم آن‌ها کنیم اما متاسفانه نشد. از آن‌ها ممنونیم که در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند. ما هواداران خیلی خوب و فهیمی در رفسنجان داریم.

آذرباد در واکنش به اینکه اعضای تیم حریف معتقد بودند حامد لک وقت کشی می‌کرده، گفت: به هیچ وجه. شرایط حامد طوری بود که قصد بازی‌ کردن نداشت. روز قبل از بازی برخوردی با فرشید باقری داشت که دنده‌اش درد گرفت و اصلا نمی‌خواست بازی کند اما با تشخیص خودش و کادر پزشکی در ترکیب قرار گرفت و روز خوبش بود و کمک هم کرد. حامد وقت کشی نکرد و یکی، دو بازی هم افتاد، به خاطر فشار قفسه سینه‌اش بود.

بازیکن مس درباره تقابل هفته آینده این تیم با ذوب آهن عنوان کرد: ذوب آهن یک تیم خیلی خوب است و با تمام نفرات وارد مسابقه با ما می‌شود. این تیم در چند هفته با وجود اینکه فوتبال خوبی بازی کرده، اما سه امتیاز را نگرفته است. ما مصمم هستیم که سه امتیاز بازی را برداریم، چون فاصله‌ها در جدول نزدیک است و با یک مساوی ممکن است اتفاق بدی رخ بدهد و به پایین جدول بیاییم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها