کد خبر : 1867207 | 08 بهمن 1401 ساعت 12:51 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

قهرمان ایران مقابل قهرمان آسیا: فینال قبل از پلی‌آف!

در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال شهداب یزد و پیکان به مصاف هم می‌روند.

قهرمان ایران مقابل قهرمان آسیا: فینال قبل از پلی‌آف!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه نهم بهمن با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم شهداب یزد در سالن شاهدیه میزبان پیکان تهران خواهد بود. دیداری میان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی که برنده آن جایگاه بهتر را به خود اختصاص خواهد داد و حتی در صورت شکست صدرنشین (لبینات هراز)، فاتح این مسابقه امکان صدرنشینی هم دارد.

شاگردان محمدرضا تندروان در این دیدار حساس به دنبال کسب نهمین برد خانگی خود با بهترین معدل امتیاز هستند تا با 17 پیروزی و تفاضل امتیاز بهتر، جایگزین لبنیات در صدر جدول شوند. از سوی دیگر شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان هم مسلما تلاش خواهند کرد تا دومین باخت شهداب را در خانه رقم زده و راهی به جایگاه دوم رده‌بندی بیابند.

در حال حاضر شهداب یزد با 16 برد و 45 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و پیکان تهران با 15 برد و 46 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به نفع شهداب یزد به پایان رسیده بود و مدافع عنوان قهرمانی به دنبال تکرار این پیروزی در خانه است.

دیدگاه‌ها