کد خبر : 1867245 | 08 بهمن 1401 ساعت 14:51 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

دلیل رد صلاحیت ۳ کاندیدا

حضور علیرضا دبیر در انتخابات هیات کشتی تهران

سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.

حضور علیرضا دبیر در انتخابات هیات کشتی تهران

به گزارش "ورزش سه" محمدابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط برگزاری انتخابات هیات کشتی استان تهران در تاریخ ۱۱ بهمن، اظهار کرد: این انتخابات با حضور ۲ نامزد نهایی که توسط مراجع ذیصلاح تایید صلاحیت شدند در تاریخ ۱۱ بهمن از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود. رییس فدراسیون کشتی به عنوان رییس مجمع و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این انتخابات حاضر خواهد بود.

سرپرست هیات کشتی استان تهران، درباره روند تایید صلاحیت‌ها و اینکه چرا ۳ کاندیدا از جمع ۵ کاندیدای ریاست هیات تهران تایید صلاحیت نشدند، گفت: بعد از درخواست بنده به عنوان سرپرست هیات کشتی استان تهران از اداره کل تربیت بدنی این استان مبنی بر درخواست برای برگزاری انتخابات و اعلام اینکه بر حسب ماموریت محول شده شرایط برگزاری انتخابات مهیا شده است، اداره کل با هماهنگی فدراسیون کشتی موافقت خود را با این امر اعلام کرد.

وی افزود: پس از آن اداره کل ابلاغی را برای دبیر هیات کشتی تهران مبنی بر اینکه به مدت ۷ روز کاری ثبت نام از کاندیداها انجام شود، صادر کرد. در نهایت در مجموع ۵ نفر برای ریاست هیات کشتی تهران ثبت نام کردند. از این جمع ۲ نفر مدارک خود را به صورت کامل تحویل دادند اما سایر نفرات یا اصلا مدارکی تحویل ندادند و یا به صورت ناقص تحویل دادند که گزارش آن از سوی دبیر هیات به اداره کل ورزش و جوانان تهران ارائه شد.

امامی در پایان گفت: بنابراین انتخابات هیات کشتی استان تهران با حضور ۲ کاندیدای تایید صلاحیت شده به نام‌های قاسم علی عسگری و حسن یاری نیا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها