کد خبر : 1867253 | 08 بهمن 1401 ساعت 14:39 | 20K بازدید | 20 دیدگاه

صحنه‌ای عجیب از یک بازی بدون تماشاچی در لیگ!

همراهان تیم فولاد که بازی را از نزدیک دیدند، بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس جشن مفصلی را در چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا برپا کردند.

صحنه‌ای عجیب از یک بازی بدون تماشاچی در لیگ!

به گزارش ورزش سه، دیدار فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که تعدادی از هواداران فولاد روی سکوها حضور داشتند و به تشویق تیم میزبان پرداختند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که با اعلام قبلی، قرار بود این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شود و به همین دلیل حضور هواداران فولاد روی سکوهای استادیوم فولاد آره‌نا اعتراض باشگاه پرسپولیس را نیز در پی داشت.

نکته جالب اینکه تعدادی از این هواداران که از نزدیک شاهد پیروزی تیم‌شان برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند، پس از سوت پایان مسابقه و پیروزی سرخ‌پوشان اهوازی، در زمین حاضر شدند و روی چمن فولاد آره‌نا به شادی و پایکوبی پرداختند.

حضور هواداران فولاد در استادیوم در حالی رقم خورد که تقابل‌های این تیم با پرسپولیس، در سه فصل اخیر در شرایطی در اهواز برگزار شده که هواداران این تیم خوزستانی اجازه حضور در استادیوم را نداشته‌اند.

نکته جالب اینکه باشگاه فولاد پس از اعتراض پرسپولیس به حضور تماشاگران فولاد در ورزشگاه، مدعی شد که بیش از صد لیدر پرسپولیس به بهانه طرح موزاییکی وارد استادیوم شده و پشت دیوارهای بتنی پنهان شده بودند.

همچنین باشگاه پرسپولیس که معتقد است موعود بنیادی‌فر تحت فشار هواداران فولاد، خطای پنالتی روی شیخ دیاباته را اعلام نکرده، قصد دارد به صورت رسمی بابت این مسئله به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

عکس: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها