کد خبر : 1867307 | 08 بهمن 1401 ساعت 18:36 | 20.3K بازدید | 35 دیدگاه

از نظر فوتبالی نباختیم؛

محمدی: فولادی‌ها نمی‌گذاشتند حتی اوت بیندازیم!

محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، به اتفاقات و حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس واکنش نشان داد.

محمدی: فولادی‌ها نمی‌گذاشتند حتی اوت بیندازیم!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار جنجالی فولاد و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و اعضای دو تیم در خصوص اتفاقات این مسابقه صحبت می‌کنند. محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز ساعتی قبل در گفت‌وگویی با برنامه "شب‌های فوتبالی" در مورد این دیدار صحبت کرد.

محمدی در ابتدا با اشاره به اشتباهات داوری گفت: نمی‌خواهم حرف‌هایم را با بازی دیشب شروع کنم. ما از هفته‌ها و ماه‌های گذشته این دغدغه‌ها را داشتیم. زمانی که تیم ما نتیجه می‌گرفته هم مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، بچه‌های تیم و کادرفنی دغدغه داوری را داشته‌اند. متاسفانه دیشب هم آن اتفاقات افتاد. برد و باخت برای فوتبال است. ولی اینکه به چه قیمتی بخواهید نتیجه بگیرید مهم است. ما برای مدت کوتاهی اینجا هستیم و باید خاطره‌ای خوش را رقم بزنیم. اینکه بخواهیم به هر قیمتی، با شلوغ‌کاری و سروصدا و تشویش اذهان عمومی، نتیجه‌ای بگیریم، زیبنده فوتبال ما نیست.

او ادامه داد: من اینجا نیستم که جواب کسی را بدهم. آمدم به عنوان یک مسئول در باشگاه پرسپولیس، از حق و حقوق هواداران و تیم بزرگ پرسپولیس دفاع کنم. متاسفانه اتفاقاتی در حین بازی رقم خورد که کار را از دست آقای داور خارج کرد و حتی شلوغ‌کاری‌ها و حضور برخی افراد که باعث شد نیمه دوم با تاخیر شروع شود. دوستانی حضور داشتند و فریاد می‌زدند‌.

1710125

محمدی با اشاره به حضور هواداران فولاد روی سکو عنوان کرد: بازی بدون تماشاگر بود، اما افرادی حضور داشتند. نیمه دوم داور گفته بود نباید باشند. اما بعد از سوت بازی، مجددا برگشتند و سر جایشان قرار گرفتند. همه این‌ها دست به دست هم داد که داور تحت‌تاثیر قرار بگیرد تا پنالتی مسلم ما (به گواه اکثر کارشناسان داوری) اعلام نشود. حق باشگاه پرسپولیس دیروز تضییع شد. ما فوتبالی به فولاد نباختیم‌. اتفاقات حاشیه‌ای باعث شد تمرکز دو تیم از دست برود.

وی با انتقاد از رفتار بازیکنان فولاد گفت: برای مثال، بازیکن ما قصد داشت اوت بیندازد و بازیکن ذخیره فولاد که در حال گرم کردن بود، چه کار می‌کرد؟ ما باید به عنوان بزرگتر به جوان‌ها کار یاد بدهیم. نباید جلوی کار بازیکن ما را بگیرند. به چه قیمتی؟ که تمرکز تیم ما به هم بخورد و نتواند اوت بیندازد؟ چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ شما بردید، اما این فوتبال ادامه‌دار است‌. ما باید به جوان‌ترها فوتبال یاد بدهیم. من اگر مدیر یا معاون هستم، باید به همکارم یاد بدهم و اگر مربی‌ام، باید به بازیکنم مسائل فنی را یاد بدهم. کارهای حاشیه‌ای که در حال مد شدن است، اصلا زیبنده فوتبال ما نیست.

محمدی افزود: داوران را درک می‌کنم اما امیدوارم که داوران و اعضای کمیته داوران به ما حق بدهند. ما با این فشار و هزینه، تیم را آماده مسابقات می‌کنیم، اما با یک سوت اشتباه باعث می‌شوند که ما نتیجه را از دست بدهیم. البته من اعتقاد دارم زمانی که یک تیم تفکر قهرمانی دارد، با یک نتیجه این چنینی خللی در کارش ایجاد نمی‌شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس سپس درباره ورود VAR به فوتبال ایران گفت: ما در هفته‌های گذشته دو-سه جلسه برای بحث VAR داشتیم. آمدن VAR اتفاق خیلی خوبی است. اما در نهایت همان داوری که سوت می‌زند، تصمیم‌گیری می‌کند. قطعا VAR کمک زیادی خواهد کرد. اما امیدواریم داوران عزیز بتوانند با استفاده از این تکنولوژی، تصمیمات بهتری بگیرند.

ویدئو: 271047

دیدگاه‌ها