کد خبر : 1867311 | 08 بهمن 1401 ساعت 19:00 | 79.4K بازدید | 24 دیدگاه

مقايسه عملكرد نقل و انتقالاتى آبی‌ها در دو نيم فصل

در انتظار جذب حردانی و سیلوای جدید در استقلال

فصل نقل و انتقالاتى فوتبال ايران به پايان رسيد و باشگاه استقلال با وجود خروج نام سياوش يزدانى هنوز موفق به جذب بازيكن جديدى در اين مقطع نشده است.

در انتظار جذب حردانی و سیلوای جدید در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مقايسه دو پنجره نقل و انتقالاتى آبى‌ها در طول يك سال گذشته نشان مى‌دهد اين باشگاه در زمستان 1400 عملكرد موفق‌ترى نسبت به زمستان 1401 داشته و در نهايت با تامين خواسته‌هاى فرهاد مجيدى سرمربى وقت موفق به كسب عنوان قهرمانى شد.

استقلال در نقل و انتقالات نيم فصل گذشته طبق خواسته مجيدى سه بازيكن در پست‌هاى موردنياز به خدمت گرفت. حردانى در دفاع راست از فولاد به استقلال پيوست تا به مهره ثابت و تاثيرگذار مجيدى در نيم فصل دوم مبدل شود. سيلواى برزيلى از ليگ عربستان راهى استقلال شد كه يكى از بهترين خريدهاى خارجى بود و همچنان از عناصر تاثيرگذار خط دفاعى اين تيم محسوب مى‌شود.

استقلالى‌ها همچنين با درخواست فرهاد مجيدى در نيم فصل 1400 آمانوف را در پست هافبك طراح به خدمت گرفتند كه بازيكن موردتوجه سرمربى آبى‌ها بود، اما در اين فصل ساپينتو اعتقادى به اين بازيكن ندارد.

در نهايت با توجه به جدايى سياوش يزدانى از جمع بازيكنان استقلال مى‌توان انتظار داشت در اين پنجره نقل و انتقالاتى يك بازيكن جديد به جمع آبى‌پوشان اضافه شود. درحالى‌كه در پنجره قبلى نيم فصل استقلال 3 بازيكن در پست‌هاى موردنظر به خدمت گرفت و در نهايت به عنوان قهرمانى رسيد. البته که هنوز خبر جدیدی درباره بازیکن مد نظر کادرفنی استقلال منتشر نشده و باید دید وعده علی فتح‌الله‌زاده برای حضور یک بازیکن بزرگ چه زمانی محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها