کد خبر : 1867365 | 09 بهمن 1401 ساعت 07:30 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

5 تفنگدار، رکورددار دقایق بازی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی در تمام دقایق دیدارهای پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در زمین حضور داشته‌اند.

5 تفنگدار، رکورددار دقایق بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، هفته هفدهم لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که سرخپوشان پایتخت، دومین شکست فصل خود را برابر فولاد متحمل شدند اما با این حال، همچنان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

این در شرایطی است که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در ابتدای فصل به این تیم بازگشت تا به عنوان گلر اول سرخپوشان، جای حامد لک را درون دروازه‌ این تیم بگیرد، نقش قابل توجهی در صدرنشینی این تیم داشته است.

بیرانوند در تمام مسابقات پرسپولیس در لیگ بیست و دوم در زمین حضور داشته تا با ۱۵۳۰ دقیقه بازی، از این حیث رکورددار باشد. دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در این هفده مسابقه، موفق شده دوازده کلین شیت نیز ثبت کند و نقش پررنگی در موفقیت تیمش داشته باشد.

1795135

البته بیرانوند تنها بازیکن پرسپولیس نیست که در تمام دقایق در زمین حضور داشته و این گلر ملی‌پوش، گئورگی گولسیانی را نیز در کنار خود می‌بیند‌.‌ مدافع گرجستانی پرسپولیس که اولین فصل حضور خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد، در حالی در تمام مسابقات این فصل پرسپولیس به میدان رفته که در سه مسابقه در کنار فرشاد فرجی در ترکیب قرار گرفته و در چهارده مسابقه دیگر نیز مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان زوج او در قلب خط دفاعی سرخپوشان حضور داشته است.

دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست فصل گذشته سپاهان هم که در ابتدای فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد، ۱۳۷۶ دقیقه در ترکیب سرخپوشان حضور داشته تا به این شکل در رتبه سوم بازیکنانی قرار بگیرد که بیشترین بازی را در ترکیب پرسپولیس داشته‌اند.

مهدی ترابی ۱۳۱۳ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشته و موفق شده پنج پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند و میلاد سرلک نیز با ۱۲۶۸ دقیقه بازی و یک گل، در رتبه پنجم بازیکنان پرسپولیس از این حیث قرار دارد.

دیدگاه‌ها