کد خبر : 1867367 | 09 بهمن 1401 ساعت 08:00 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

السد از مرد سال آسیا شکایت می‌کند

باشگاه السد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالکریم حسن بدون دلیل قابل قبولی، قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است.

السد از مرد سال آسیا شکایت می‌کند

به گزارش ورزش سه، عبدالکریم حسن که پس از پاسخ به کامنت یکی از هواداران تیم ملی قطر بعد از شکست برابر سنگال در جام جهانی، از السد کنار گذاشته شد، در نهایت برای ادامه فوتبالش راهی کشور کویت شد و با عقد قراردادی به الجهرا پیوست.

این اتقاق واکنش السد را در پی داشت و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اینکه اخیرا باشگاه الجهرا کویت، از امضای قرارداد با عبدالکریم حسن خبر داده، باشگاه السد می‌خواهد چند مورد را شفاف سازی کند.

1796126

بازیکن مذکور (عبدالکریم حسن) به صورت یک‌طرفه و بدون دلیل و عذر قابل قبول، قرارداد خود را زودتر از موعد با باشگاه السد فسخ کرد.

با توجه به مطالب فوق، باشگاه السد به بخش حقوقی اعلام کرده تا برای تضمین حقوق و منافع باشگاه، علیه عبدالکریم حسن و هر باشگاهی که لازم است، اقدام قانونی کند.»

این در حالی است که روز گذشته، باشگاه الجهرا مراسم معارفه عبدالکریم حسن را برگزار کرد و طی این مراسم رییس باشگاه کویتی تاکید کرد که قرارداد الجهرا با حسن، کاملا قانونی عقد شده و نه باشگاه و که بازیکن، هیچ کدام از مقررات را نقض نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها