کد خبر : 1867376 | 09 بهمن 1401 ساعت 08:10 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود نفرات متفاوت، نتیجه مشابه گرفتیم

استلینی: سون در غیاب کین مهره مهمی است

کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.

استلینی: سون در غیاب کین مهره مهمی است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در شبی که سون دو گل زد و ستاره زمین بود، پریستون را در مرحله چهارم جام حذفی با نتیجه سه بر صفر شکست داد. کریستین استلینی، دستیار آنتونیو کونته که در غیاب او در نشست خبری بعد از بازی حضور یافته بود گفت: "بازی را آن‌گونه که انتظار داشتیم، شروع کردیم. با وجود تغییرات زیادی که داشتیم، هیچ تغییری در عملکردمان به وجود نیامد و این رضایت بخش بود."

او با تمجید از ستاره کره‌ای تیمش افزود: "سون در بازی امشب نقش مهمی در کسب پیروزی داشت. او مهم‌ترین عنصر تهاجمی ما در غیاب کین است. قطعا این موضوع، روی اعتماد به نفس او تاثیرگذار خواهد بود. سون بازیکن بسیار ممتازی است؛ کافی است که منتظر لحظه مناسب باشد و با آرامش، فضایی برای حمله پیدا کند. مثل بازی امشب که عملکرد خوبی از این بازیکن شاهد بودیم."

1796154

آرنات دانجوما، مهاجم هلندی که هفته گذشته به صورت قرضی از ویارئال راهی تاتنهام شد، زننده دیگر گل شاگردان کونته مقابل پریستون بود. استلینی در مورد گلزنی این بازیکن در فرصت 20 دقیقه حضورش در میدان تاکید کرد: "با گلزنی در بازی اول، شروع خوبی برای دانجوما رقم خورد. ما مشتاقانه منتظر کار با او هستیم. ما باید به خوبی توانایی‌های او را بشناسیم و از آن استفاده کنیم. البته نباید از عملکرد مطلوب عناصر دفاعی تیم به رهبری کاپیتان سانچز نیز به راحتی عبور کنیم."

تاتنهام بعد از پیروزی دوشنبه مقابل فولام، با هفت تغییر در برابر پریستون حضور یافت. دستیار کونته در این مورد گفت: "این نکته بسیار مهمی در خصوص تغییر ذهنیت و معنای آن است. مهم است که بازیکنانی داشته باشیم که در بازی قبلی حضور نداشتند ولی با حضور در این بازی، نتیجه‌ای مشابه برد قبلی کسب کردند."

استلینی در ادامه افزود: "برای آنتونیو کونته بسیار مهم است که یک تیمی داشته باشیم که در آن همه بازیکنان در یک سطح بازی کنند و اگر تغییراتی در ترکیب ایجاد شد هیچ چیز به هم نخورد. این یک نقطه شروع خوب برای ما به شمار می‌رود، چرا که برنامه فشرده و سختی در پیش داریم و بازی‌های زیادی انجام خواهیم داد. هر سه روز یک بار باید بازی کنیم. در این شرایط باید با تغییرات مناسب و اعتماد به نفس در بازی‌ها حضور یابیم."

دیدگاه‌ها