کد خبر : 1867409 | 09 بهمن 1401 ساعت 11:02 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

ثابت‌ایمانی: باشگاه صلاح دانست اجازه جدایی به من ندهد

درگیری نه، من و تمیروف دوست داشتیم گل بزنیم

هافبک پیکان می‌گوید با شرزود تمیروف بحث نکرده و پیش آمدن چنین موضوعاتی در فوتبال طبیعی است.

درگیری نه، من و تمیروف دوست داشتیم گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته هفدهم لیگ برتر، پیکان توانست با نتیجه یک بر صفر مهمان خود مس کرمان را شکست دهد. غلامرضا ثابت‌ایمانی هافبک جوان خودروسازان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی سخت و خوبی بود، خیلی به‌ این  سه امتیاز نیاز داشتیم که خدا را شکر توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما همین که 3 امتیاز را کسب کردیم، راضی کننده است.

او درباره گلزنی خودش از روی نقطه پنالتی مقابل مس بیان کرد: بازی فیزیکی و سختی بود، تلاش کردم تیمم موفق باشد، خوشحالم که عملکردم به موفقیت تیم کمک کرد و گل هم زدم.

هافبک پیکان که در صحنه پنالتی بر سر زدن ضربه با شرزود تمیروف در کشمکش بود، تاکید کرد: اختلاف نظر و درگیری نبود. بحث بر سر این بود که چه کسی پنالتی را بزند، که با نظر سرمربی من پنالتی را زدم. اتفاق خاصی رخ نداد، فقط یک بحث عادی بود که در فوتبال پیش می‌آید. قرار بر این بود که هر بازیکنی روحیه بهتری داشت پنالتی را بزند و بحث خاصی به وجود نیامد، مهم گل شدن پنالتی بود که خدا را شکر همین اتفاق نیز رخ داد.

1796203

ثابت‌ایمانی درباره حضور رشید مظاهری در پیکان گفت: آقای مظاهری گلر با کیفیت و بزرگی است و قاعدتا خیلی به ما کمک می‌کند، امیدوارم نیم فصل دوم خوبی داشته باشد و بتوانیم در کنار یک‌دیگر عملکرد بهتری را از بعد نتیجه به نمایش بگذاریم.

او در رابطه با شایعاتی که درباره حضورش در استقلال بود و در نهایت در پیکان ماندگار شد، افزود: با مدیر برنامه‌هایم و باشگاه مذاکراتی صورت گرفت اما من تابع باشگاه بوده و هستم. مسئولان باشگاه پیکان صلاح دانستند که اجازه جدایی ندهند و مورد خاصی هم نیست. تمام تلاشم را برای موفقیت پیکان انجام می‌دهم و امیدوارم که فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

ثابت ایمانی در پایان اضافه کرد: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در مقابل نفت مسجد سلیمان هم نتیجه خوبی بگیریم و به این روند ادامه دهیم. گرچه نفت سرشار از انگیزه است تا خود را از سقوط نجات دهد. پیکان باید به رده‌های بالای جدول بیاید و ما تمام سعی خود را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها