کد خبر : 1867438 | 09 بهمن 1401 ساعت 13:29 | 59K بازدید | 21 دیدگاه

بارسلونا به دنبال جذب ستاره مغضوب پپ در سیتی

مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، هستند.

بارسلونا به دنبال جذب ستاره مغضوب پپ در سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو روزهای خوبی را در منچسترسیتی سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که مشکل او با پپ گواردیولا جدی‌تر از چیزی است که پیش از این به نظر می‌رسید. 
این دو پیش از این هم رابطه پر تنشی داشتند و با این که سرمربی سیتی سعی کرده بود شرایط را آرام نشان دهد و مدعی شود که مشکلات بین آن‌ها حل شده، اما این بازیکن اصلا از شرایط فعلی‌اش در سیتی راضی نیست. 
او از این که فرصت زیادی برای حضور در ترکیب سیتی و در پست تخصصی‌اش پیدا نکرده ناراحت است و قصد دارد در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا شود و به تیمی برود که دقایق بیشتری بتواند در زمین حضور پیدا کند. 

1796234

روزنامه اسپورت مدعی شده که بارسا به دنبال جذب مدافع کناری برای فصل آینده است و کانسلو را به عنوان یکی از گزینه‌های جدی‌اش مدنظر دارد. این در حالی است که پیش از این از بنجامین پاوارد و توماس مونیه به عنوان دو گزینه اصلی این باشگاه نام برده می‌شد. 
این دو مدافع به مراتب قیمت کمتری نسبت به کانسلو دارند اما رابطه خوب مدیران بارسا با ژرژ مندس، مدیر برنامه این مدافع پرتغالی، می‌تواند شانس آن‌ها برای به خدمت گرفتن او را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. 
پوشیدن پیراهن بارسا برای این بازیکن 28 ساله هم بسیار وسوسه کننده است، اما او تا سال 2027 با سیتی قرارداد دارد و بزرگ‌ترین مانع بر سر راه انتقال او به نوکمپ احتمال مبلغ بالایی است که مدیران این باشگاه برای فروش او مدنظر دارند. گفته می‌شود سیتی خواهان دریافت 70 میلیون یورو برای کانسلو است.

دیدگاه‌ها