کد خبر : 1867439 | 09 بهمن 1401 ساعت 13:41 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران یار کمکی ما در این بازی حساس باشند

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد، ابراز امیدواری کرد انرژی مضاف تماشاگران یزدی یار کمکی آن‌ها در تقابل با پیکان باشد.

هواداران یار کمکی ما در این بازی حساس باشند

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز یکشنبه نهم بهمن با انجام هفت دیدار در شهرهای یزد، اصفهان، آمل، رفسنجان، تهران، مشهد و مریوان پیگیری می‌شود که از این رو تیم والیبال شهداب یزد در خانه پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، پیش از رویارویی با تیم پیکان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با توجه به اهمیت بازی، اظهار کرد: در بازی فردا فینالیست‌های فصل گذشته باهم رقابت خواهند کرد اما مسابقات گذشته صرفا محدود به همان زمان گذشته است و اکنون در لیگ جدید رقابت‌ می‌کنیم. فردا در یکی از مسابقات مهم، دور برگشت را در مقابل تیم پیکان در شهر یزد خواهیم داشت که امیدواریم با کسب بهترین نتیجه این رقابت را هم به اتمام برسانیم.

وی با اشاره وضعیت آمادگی تیم #شهداب_یزد، توضیح داد: باتوجه به عملکرد تیم پیکان در فصل جاری، تیم پرقدرتی است که مهره‌های خوب و کادر فنی مجربی هم در اختیار دارد، بنابراین فکر می‌کنم تفکرات تیم مقابل و عملکردشان به‌گونه‌ای خواهد بود که این بازی را برای ما فنی‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، تصریح کرد: در بازی فردا مقابل تیم پیکان باید بیش از گذشته به نکات فنی در تیم توجه داشته باشیم، تیم ما کاملا آماده است و بازیکنان می‌دادند که با تیم مهمی از نظر کیفیتی مسابقه خواهند داشت. امیدوارم فردا تماشاگران یزدی با حضور خودشان در سالن مسابقه انرژی مضاعفی به تیم #شهداب_یزد ببخشند تا ماهم بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را به اجرا گذاریم.

دیدگاه‌ها