کد خبر : 1867487 | 09 بهمن 1401 ساعت 17:40 | 26.4K بازدید | 10 دیدگاه

بنر افراطی‌های رم علیه زانیولو: خائن بی‌شرف

رابطه خوب هواداران رم و نیکولو زانیولو پس از اتفاقات اخیر از بین رفته و این از بنر اعتراضی علیه او کاملا مشخص است.

بنر افراطی‌های رم علیه زانیولو: خائن بی‌شرف

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو در چند هفته اخیر به یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان رم تبدیل شده و از این باشگاه خواسته بود که با درخواستش برای جدایی موافقت کند. باشگاه بورنموث آماده بود که مبلغ قابل‌توجهی برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرداخت کند، اما او پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفت و همین باعث عصبانیت مدیران رم و مورینیو شد.

1796309

هواداران رم نیز بسیار از این بازیکن عصبانی هستند و او محبوبیت خود  را ازدست‌رفته می‌بیند. شب گذشته روی بنر افراطی‌های رم در نزدیک کولوسئوم، علیه زانیولو این شعار نوشته شده بود: «زانیولو، تو یک خائن، کثافت و بی‌شرف هستی.»
مورینیو روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی برابر ناپولی در مورد زانیولو به خبرنگاران گفته بود: «متاسفانه به نظر می‌رسد که حرف من درست از کار درآمد و زانیولو در رم می‌ماند. وقتی بازیکنی به شما، باشگاه و هم‌تیمی‌هایش می‌گوید من نمی‌خواهم پیراهن رم را بپوشم، نمی‌خواهم بازی کنم و نمی‌خواهم به تمرینات برگردم، پس من هم باید بگویم متاسفانه او می‌ماند.»

1796223

رم از اینکه زانیولو نتوانسته با بورنموث بر سر این انتقال به توافق برسد خشمگین است، چون در صورت فروش او می‌توانست 30میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند. زانیولو تا سال 2024 با رم قرارداد دارد و شاید تا پایان فصل دیگر به او بازی نرسد.

دیدگاه‌ها