کد خبر : 1867492 | 09 بهمن 1401 ساعت 18:10 | 46.8K بازدید | 24 دیدگاه

اشکرینیار در راه پاریس

مدافع اینتر با پی‌اس‌جی امضا کرد

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، تایید کرد که با پی‌اس‌جی قرارداد امضا کرده و منتظر توافق دو باشگاه است تا همین زمستان راهی پاریس شود.

مدافع اینتر با پی‌اس‌جی امضا کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و همه تلاشهای نراتزوری برای تمدید قرارداد این ستاره اسلواک بی‌نتیجه بوده است. نشریه فرانسوی اکیپ هفته پیش مدعی شد در پشت پرده و بدون اطلاع مدیران اینتر، اشکرینیار با پاری‌سن‌ژرمن مخفیانه به توافق رسیده است و تابستان آتی راهی پاریس می‌شود و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. اکیپ مدعی شده بود این توافق سرّی چند هفته پیش بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی نهایی شده است.

1730044

شب گذشته فابریتزیو رومانو گزارش داد که قرارداد بین اشکرینیار و پی‌اس‌جی امضا شده و این مدافع در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی پی‌اس‌جی خواهد شد. پاریسی‌ها پیشنهادی برای جذب اشکرینیار در انتقالات ژانویه داده بودند که توسط اینتر رد شد و اگر توافقی بین دو باشگاه حاصل نشود، او در پایان فصل از نراتزوری خواهد رفت.

اشکرینیار امروز در جریان یک مصاحبه تایید کرد که با پی‌اس‌جی قرارداد بسته است: «بله، درست است و با پی‌اس‌جی قراردادی امضا کردم. حالا منتظرم دو باشگاه به توافق برسند.»

اشکرینیار هنوز امیدوار است بتواند همین زمستان راهی پاریس شود، ولی به نظر نمی‌رسد اینتر به پیشنهادی پایین‌تر از 20میلیون یورو پاسخ مثبت بدهد.

دیدگاه‌ها