کد خبر : 1867496 | 09 بهمن 1401 ساعت 18:13 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

باخت به تیم قعر جدولی با این‌همه ستاره ملی‌پوش!

تیم‌پر ستاره ایفاسرام اردکان به سایپای قعر جدولی هم نه نگفت.

باخت به تیم قعر جدولی با این‌همه ستاره ملی‌پوش!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان، سایپا تهران در سالن فدراسیون به مصاف ایفاسرام اردکان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام اردکان مسابقه را با شکست در ست نخست با امتیاز 25 بر 22 آغاز کردند اما در ست‌های دوم و سوم، با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا مسابقه به ست چهارم کشیده شود.

تیم سایپا با هدایت عظیم جزیده در ست‌های چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 21 و 15 بر 12 فاتح میدان شدند تا چهارمین برد خود را جشن بگیرند و 16 امتیازی شوند.
دیدار دور رفت این دو تیم سه بر دو به نفع ایفاسرام اردکان به پایان رسیده بود و سایپا در این مسابقه موفق به انتقام و جبران شکست دور رفت شد.

این مسابقه 137 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت و سیدآرش تقوی از سایپا به دلیل اعتراض به خط نگهدار و رضا عابدینی از ایفاسرام اردکان به دلیل شوت کردن توپ، کارت زرد دریافت کردند. تیم گیتی‌پسند در دیگر مسابقه این هفته در سالن مخابرات اصفهان میزبان پاس گرگان بود که این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود گیتی پسند به پایان رسید.

پاسی‌ها که در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 15 بر 12 مغلوب میزبان خود شدند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آورند. تیم گیتی‌پسند که در دور رفت موفق به شکست پاس با نتیجه سه بر یک شده بود، در دور برگشت هم این تیم را سه بر یک شکست داد.

خلیل یگانه‌مجد، احمد دامغانی‌نژاد، وحید پورکاشیان و اکبر شرقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. مرصاد آقاجانی از تیم گیتی‌پسند و آرمان صالحی از پاس به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند، دیداری که 137 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت.

دیدگاه‌ها