کد خبر : 1867606 | 10 بهمن 1401 ساعت 11:57 | 56.2K بازدید | 37 دیدگاه

جنجالی‌ترین بازیکن این هفته ایران در پرسپولیس (عکس)

شیخ دیاباته در متن یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های داوری این فصل لیگ ایران حضور داشت.

جنجالی‌ترین بازیکن این هفته ایران در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با پاهای کشیده و قد بلند و سرعت حداقلی، شیخ دیاباته کمتر در صحنه‌های مشکوک به پنالتی قرار می‌گیرد و اغلب مدافعان می‌توانند توپ او را در محوطه جریمه بزنند اما در صحنه بازی با فولاد، دیاباته تا آستانه گرفتن پنالتی برای تیمش پیش رفت.

در این صحنه مدافع فولاد به توپ ضربه زد اما در همین لحظه دیاباته روی زمین افتاد تا اینطور به نظر برسد که حزباوی پای او را هم زده است؛ ادعایی که مورد قبول گروهی از کارشناسان داوری هم قرار گرفت اما در نهایت تصویربرداری به شکلی نبود که باشگاه فولاد هم متقاعد شود.

به هر حال اگر موعود بنیادی‌فر در این صحنه در سوت خود می‌دمید و پنالتی اعلام می‌کرد، شیخ دیاباته در بازگشت از مصدومیت، اثر خود را روی نمایش تیمش می‌گذاشت و ناجی سرخپوشان از شکست لقب می‌گرفت.

اما به هر حال این اتفاق رخ نداد. دیاباته بعد از دو حضور تعویضی در ترکیب پرسپولیس، حالا امیدوار است مقابل آلومینیوم از ابتدا به میدان برود تا شاید بتواند دومین گل فصل را بزند.

نگرانی پرسپولیس البته وضعیت جسمانی اوست که شاید با برخورد بعدی، مصدومیت سوم هم به سراغش بیاید؛ کابوسی که شاید در ذهن یحیی گل‌محمدی هم مدام مرور شود.

دیدگاه‌ها