کد خبر : 1867631 | 10 بهمن 1401 ساعت 13:33 | 77K بازدید | 26 دیدگاه

غفوری به شایعه اختلاف با گرشاسبی پایان داد

وریا: بعضی‌ها بوی معرفت می‌دهند

وریا غفوری با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به تشکر از حمیدرضا گرشاسبی پرداخت.

وریا: بعضی‌ها بوی معرفت می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری که در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات قراردادش را با فولاد فسخ کرد، هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده است. او روز گذشته با انتشار یک استوری، با اعلام اینکه در روزهای آینده قراردادش را امضا می کند، شایعات مربوط به ممنوعیت حضورش در لیگ برتر را رد کرد.

غفوری که تابستان گذشته با جدایی از استقلال راهی اهواز شده بود، با انتشار یک استوری جدید در کنار حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق فولادی ها به تشکر از وی پرداخت.

طی دوران حضور وریا در فولاد، برخی شایعات عجیب پیرامون همکاری او با گرشاسبی منتشر شد. برخی مدعی شدند که مدیرعامل فولاد با کاپیتان سابق استقلال دچار مشکل شده و حتی در روزهایی که غفوری توانایی حضور در تمرینات تیمش را نداشت، برخی از کانال‌های مجازی از دخالت گرشاسبی در دوری وریا از تیم خبر دادند.

1796598

شایعاتی که حتی با واکنش مدیرعامل وقت فولاد نیز مواجه شد و گرشاسبی در مصاحبه ای اعلام کرد تمام تلاشش را به کار گرفته تا در تابستان گذشته کاپیتان سابق استقلال را به اهواز بیاورد و حتی خود وریا نیز می تواند در این زمینه شهادت دهد که وی برای حل مشکلات غفوری، تلاش زیادی انجام داده است.

حالا و با استوری که وریا در کنار گرشاسبی منتشر کرده، او خط قرمز بزرگی روی این شایعات عجیب کشید و تلاش مدیرعامل سابق فولاد برای حضور غفوری در این تیم و همچنین مشکلاتی که در میانه های فصل گریبانش را گرفت، ثابت کرد.

وریا در این استوری با قرار دادن دو قلب آبی و قرمز در آخر یادداشتش نوشته است: «بعضی از انسان ها بوی معرفت می دهند.»

دیدگاه‌ها