کد خبر : 1867660 | 10 بهمن 1401 ساعت 17:00 | 19.2K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

تعیین تکلیف راموس بعد از بازی با بایرن مونیخ

در فرانسه ادعا می‌کنند که پی‌اس‌جی پس از بازی برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در مورد آینده سرخیو راموس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تعیین تکلیف راموس بعد از بازی با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در پایان فصل بازیکن آزاد است و از همین ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های خواهانش وارد مذاکره شود. ولی مدافع اسپانیایی خواهان ماندن در پی‌اس‌جی است. هرچند در باشگاه هنوز برای ارائه تمدید قرارداد به او مطمئن نیستند. طبق ادعای لوپاریزین، پی‌اس‌جی همه چیز را به پس از بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن موکول کرده است. 

1796659

25 بهمن و 17 اسفند، پی‌اس‌جی و بایرن در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت و برنده راهی دور بعد می‌شود. راموس که در فصل جاری توانسته به بازیکن ثابت پی‌اس‌جی تبدیل شود، 30 مارس قدم در 37سالگی خواهد گذاشت و برخی کارشناسان معتقدند او برای ادامه فوتبالش در پی‌اس‌جی بیش از اندازه پیر است و پاریس باید رو به مدافعان جوان‌تر بیاورد. به همین دلیل است که پی‌اس‌جی قصد جذب میلان اشکرینیار را دارد و گفته می‌شود انتقال او در تابستان قطعی است.

1787416

راموس تا به اینجا در 26 بازی برای پی‌اس‌جی 2182 دقیقه در میدان بوده و تنها سه بازی را از دست داده است. او در هر 6 بازی لیگ قهرمانان پی‌اس‌جی به میدان رفته است. لوپاریزین نوشته است که اگر پی‌اس‌جی به راموس پیشنهاد تمدید ندهد، آینده این بازیکن یا در لیگ آمریکا خواهد بود یا به النصر عربستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها