کد خبر : 1867688 | 10 بهمن 1401 ساعت 17:36 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام اسامی داوران هفته بیستم لیگ دسته اول؛

دکتر بیژن و ترابیان در لیگ یک ماموریت گرفتند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داورانی که قرار است هفته بیستم لیگ دسته اول را سوت بزنند، اعلام کرد.

دکتر بیژن و ترابیان در لیگ یک ماموریت گرفتند

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی روز آینده از ساعت 14، هشت دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول در شهرهای مختلف کشور از سر گرفته می‌شود که یکی از اتفاقات عجیب پیرامون مسابقات این هفته، تغییر محل میزبانی خیبری‌ها از سایپا بود و آنها به یک‌باره ورزشگاهی در کاشان را برای میزبانی از شاگردان محمود فکری به سازمان لیگ معرفی کرده‌اند.
این تغییر میزبانی از خرم‌آباد به کاشان سبب شده تا دپارتمان داوری حساسیت ویژه‌ای روی مصاف تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی، که سایپا و خیبر به ترتیب با 29 و 30 امتیاز هستند، داشته باشد و یکی از بهترین داوران خود را برای این مسابقه برگزیند تا احتمالا تصمیمات داوری تحت‌تاثیر تلاش‌های کادر فنی دو تیم به خصوص محمود فکری و فراز کمالوند قرار نگیرد.
دیگر مسابقه‌ای که کمیته داوران نگاه ویژه‌ای به آن داشته، مصاف شمس آذر برابر پارس جنوبی است که در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد و محمدحسین ترابیان، یکی از داوران لیگ برتری، برای قضاوت این دیدار حساس برگزیده شده است.
هادی علی‌نیافر، محمدباقر پورباقر، حسین گنج‌خانی، امیر ایار، مسعود حقیقی و امید جمشیدی 6 دیدار دیگر لیگ دسته اول را روز آینده سوت خواهند زد.

1796700

دیدگاه‌ها