کد خبر : 1867693 | 10 بهمن 1401 ساعت 17:55 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه مصاحبه علیه داور: یک جلسه محرومیت!

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص سرمربی نیان الکترونیک خراسان صادر کرد.

جریمه مصاحبه علیه داور: یک جلسه محرومیت!

 به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه پنجم بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان، رامسر و مریوان پیگیری ‌شد و پس از دیدار تیم‌ راه‌یاب ملل مریوان با نیان الکترونیک خراسان، حامدی صمدی مصاحبه‌ای علیه داور داشت و این موضوع در جلسه کمیته انضباطی بررسی شد.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه، دهم بهمن) برای بررسی این موضوع با حضور اعضا، حامد صمدی سرمربی تیم نیان الکترونیک تشکیل شد.

پس از بازبینی مصاحبه آقای حامد صمدی که متضمن توهین ایشان به داور دیدار بود، اظهارات نامبرده شنیده شد. در ادامه اعضاء کمیته انضباطی تذکر لازم را به ایشان ارائه کردند. کلیه اظهارات به شرح صورتجلسه کمیته انضباطی در پرونده مندرج است. با اعلام ختم رسیدگی، اعضاء کمیته انضباطی پس از بررسی موضوع و مشورت با یکدیگر با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال به اتفاق آراء به شرح زیر اتخاذ تصمیم کردند:

حامد صمدی به دلیل مصاحبه علیه داور و با لحاظ فقدان سابقه به یک جلسه محرومیت که تا پایان مسابقات فصل جاری به حالت تعلیق درآمده است محکوم گردید. رای صادره قطعی است.

دیدگاه‌ها