کد خبر : 1867715 | 10 بهمن 1401 ساعت 19:54 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

زور یاران شریفی به مدعی قهرمانی نرسید؛

حیف از این نمایش ستاره ایرانی که به برد ختم نشد

گالاتاسرای در روز درخشان مرتضی شریفی مقابل هالک بانک شکست خورد.

حیف از این نمایش ستاره ایرانی که به برد ختم نشد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نزدیک شدن به پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه هر هفته نسبت به قبل بر حساسیت مسابقات افزوده می‌شود. تیم‌های مدعی از جمله هالک بانک و زراعت بانک و تا حدودی گالاتاسرای و فنرباغچه حساب خود را از بقیه جدا کرده‌اند و می توان این چهار تیم را مربع قهرمانی دانست.

دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه از دو ستاره ایرانی یعنی مرتضی شریفی و سعید معروف در ترکیب خود بهره می‌برند. معروف که با وجود خداحافظی از بازی‌های ملی همچنان یکی از بهترین پاسورهای دنیا محسوب می‌شود و اما مرتضی شریفی که توانسته در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شود.

در همین راستا و از سری مسابقات هفته هفدهم سوپرلیگ ترکیه امروز دو تیم هالک بانک و گالاتاسرای مقابل یکدیگر قرار گرفتند. یک بازی فوق‌العاده حساس که در نهایت با نتیجه 3-1 یه سود یاران نیمیر عبدالعزیز به پایان رسید. هالک بانک در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25-17، 25-19 و 25-20 به برتری رسید و تنها ست دوم را با نتیجه 28-26 واگذار کرد.

با وجود شکست گالاتاسرای مرتضی شریفی یک عملکرد درخشان و فوق‌العاده را در بازی امروز ارائه داد و موفق شد 19 امتیاز برای تیمش کسب کند. همچنین در سمت مقابل نیز فوق ستاره هلندی هالک بانک یعنی نیمیر عبدالعزیز 17 امتیاز برای این تیم به دست آورد.

1796770

دیدگاه‌ها