کد خبر : 1867958 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:53 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ حساس شده و سوت داوران تاثیر می‌گذارد؛

امیدیان: ارزش بازیکنان پیکان جزو بالانشینان است

مربی تیم پیکان معتقد است سوت داوران می‌تواند در سرنوشت یک باشگاه تاثیرگذار شود.

امیدیان: ارزش بازیکنان پیکان جزو بالانشینان است

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان در نشست خبری قبل از دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله خوی عنوان کرد: طی چند هفته گذشته می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم، اما اشتباهات خودمان، مسائل داوری و بدشانسی موجب شد آن‌طور که می‌خواهیم امتیاز نگیریم ولی هفته قبل یک برد خوب برابر مس کرمان به دست آوردیم که بازیکنان را در شرایط روحی روانی مطلوبی قرار داد.

او ادامه داد: دیروز یک مطلبی درباره ارزش‌گذاری تیم‌های لیگ برتری دیدم که پیکان در جمع ۷-۶ تیم بالای این جدول قرار داشت و کار بزرگ یک سرمربی و رهبر تیم را نشان می‌دهد که اثرگذار است. یک سرمربی طوری با یک تیم جوان کم هزینه و کم نام و نشان کار کرده که از نظر ارزش‌گذاری جزو بالانشینان بوده است.

مربی تیم پیکان با بیان اینکه بازی بسیار سخت و دشواری مقابل نفت مسجدسلیمان داریم، ابراز کرد: تمرینات خوبی انجام دادیم و گوشزد شده که بازی مشکلی پیش روی ما است. باید از اول تا آخر مسابقه تمرکز بالایی داشته باشیم و روی تمام لحظات این مسابقه تمرکز کنیم تا ان‌شاالله با خودباوری بازیکنان نتیجه بگیریم و دست پر از زمین خارج شویم.

امیدیان درباره داوری بازی فردا ابراز کرد: امیدوارم داوری‌ها از این به بعد طوری باشد که سوت‌ها و تصمیم‌ها خیلی تاثیرگذار نباشد. لیگ خیلی سختی داریم و بازی‌ها به هم نزدیک است و سرنوشت یک باشگاه به یک سوت و تصمیم داور مرتبط می‌شود. داور خوبی برای بازی فردا انتخاب شده و هر دو تیم هم به دنبال یک نمایش خوب هستند.

او پیرامون تغییر در نیمکت نفت مسجدسلیمان و حضور رضا عنایتی گفت: قطعا یک شوک به این تیم وارد شده و عنایتی جزو مربیان خوب ایران است که کارنامه پارسال هم عملکردشان را نشان می‌دهد. قطعا تغییراتی دارند و البته ما هم یک بازی از آن‌ها دیدیم و آنالیز کردیم.

مربی تیم پیکان یادآور شد: ما بیشتر به تیم و جوانان خودمان کار داریم و می‌دانیم به خودباوری رسیده‌اند تا عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشند. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند و می‌خواهیم با برتری در این دیدار به جمع هفت، هشت تیم بالای جدول برسیم.

امیدیان درباره غایبان پیکان گفت: محروم نداریم، اما وضعیت بازیکنان مصدوم مشخص نیست و فقط حق‌دوست را بخاطر آن بدشانسی تا پایان فصل دراختیار نخواهیم داشت. دیگر بازیکنان آسیب دیده از هفته آینده به جمع ما اضافه می‌شوند.

او با اشاره به فعالیت پیکان در نقل و انتقالات ابراز کرد: رشید مظاهری و زارعی را جذب کردیم. رشید دروازه‌بان با انگیزه‌ای است که او می‌تواند به تیم ما و تیم جوان ما می‌تواند به او کمک کند. زارعی هم بازیکن جوانی ا

دیدگاه‌ها