کد خبر : 1867969 | 12 بهمن 1401 ساعت 12:33 | 29K بازدید | 13 دیدگاه

رسمی: انتقال قرضی کیلور ناواس به ناتینگهام فارست

کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل 23-2022 راهی ناتینگهام فارست شد.

رسمی: انتقال قرضی کیلور ناواس به ناتینگهام فارست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ناتینگهام فارست که مذاکرات برای جذب ناواس را از چند روز قبل آغاز کرده بود، در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شد این انتقال را نهایی کند. 
دین هندرسون که در طول این فصل در چارچوب دروازه فارست قرار داشت اخیرا دچار مصدومیت شده و همین موضوع باعث نگرانی مدیران و اعضای کادر فنی این تیم شد و آن‌ها تصمیم گرفتند که گزینه مطمئنی را برای ادامه فصل به خدمت بگیرند. 
ناواس در تابستان 2019 و پس از پیوستن تیبو کورتوا به رئال مادرید و تبدیل شدن او به دروازه‌بان اول این تیم تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت و راهی پاری سن ژرمن شد. 
او در این تیم هم روزهای خوبی را سپری کرد، اما حضور جان لوییجی دوناروما بار دیگر باعث شد که این بازیکن 36 ساله نیمکت‌نشین شود و نتواند فرصت زیادی برای حضور در دروازه به دست آورد. 

1795442

بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن در تابستان گذشته از پی‌اس‌جی جدا شود، اما او همچنان به حضورش در پارک دو پرنس ادامه داد و حالا با توافقی که با ناتینگهام انجام شده قرار است راهی لیگ برتر انگلیس شود. 
قرارداد ناواس با این باشگاه در حالی در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی به ثبت رسید که او هنوز آزمایش پزشکی لازم را انجام نداده و احتمالا امروز فرانسه را به مقصد انگلیس ترک خواهد کرد تا به تیم جدیدش ملحق شود. 
گفته می‌شود که بند خریدی در قرارداد این بازیکن وجود ندارد و او صرفا تا پایان فصل جاری در جمع بازیکنان تاتینگهام فارست حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها