کد خبر : 1868039 | 12 بهمن 1401 ساعت 17:11 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

صعود اطری، امامی و یزدانی به فینال تورنمنت زاگرب

۳ آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کرواسی با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار نهایی شدند.

صعود اطری، امامی و یزدانی به فینال تورنمنت زاگرب

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست تورنمنت رنکینگ کرواسی، هر ۳ آزادکار ایران با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار فینال شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان رفت و به سختی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس برابر گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. اطری برای رسیدن به مدال طلا باید از سد نارمانداخ از مغولستان عبور کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز با نتیجه ۷ بر ۳  از سد جوزف لاوالی از آمریکا گذشت و به نیمه نهایی رسید. امامی در این مرحله به مصاف فاضل ارلیماز از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و فینالیست شد. امامی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف جیسون نولف از آمریکا می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. وی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف هایاتو ایشیگورو از ژاپن می‌رود.

 

دیدگاه‌ها