کد خبر : 1868045 | 12 بهمن 1401 ساعت 17:37 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

پایان شایعات در مس پیش از جدال استقلال

مدیرعامل مس کرمان به‌همراه اعضای هیات مدیره با حضور در تمرینات این تیم به شایعات چند اخیر پایان دادند.

پایان شایعات در مس پیش از جدال استقلال

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان فردا در دیداری حساس برابر استقلال قرار خواهد گرفت. فرزاد حسین‌خانی امیدوار است در این جدال خانگی و حساس به نتیجه دلخواه دست یافته و شرایط مناسبی در جدول شکل دهند.

یکی از حواشی چند وقت اخیر حول این باشگاه شایعه اختلاف نظر مدیرعامل مس کرمان با فرزاد حسین خانی بود. کهندل مدیرعامل مس کرمان که طی چند وقت اخیر در تلاش بوده اقدامات لازم برای موفقیت و هدف فرزاد حسین خانی را شکل دهد، امروز با حضور در تمرین این تیم  ضمن حمایت از سرمربی تیمش، به شایعات نیز پایان داد.

آخرین تمرین تیم فوتبال مس کرمان پیش از بازی با استقلال تهران با روحیه و انگیزه های بالای نفرات این تیم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این تمرین آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به‌همراه آقای دکتر سلاجقه رئیس هیات مدیره باشگاه و آقای سعیدیان معاونت فنی در جمع نفرات مس کرمان حاضر شدند و با فرزاد حسین خانی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم دیدار کردند و شاهد آخرین مراحل آماده سازی تیم پیش از بازی فردا بودند.
در این تمرین نفرات مس کرمان پرتلاش و با روحیه انگیزه‌های بالای خود را برای دیدار روز پنجشنبه برابر استقلال نشان دادند و اینکه از هر جهت آماده این بازی مهم می‌باشند.

1797280
1797281

دیدگاه‌ها