کد خبر : 1868047 | 12 بهمن 1401 ساعت 17:43 | 19.4K بازدید | 12 دیدگاه

داوری عالی بود و بهانه نمی‌آوریم؛

مطهری: از باشگاه نساجی می‌خواهم جریمه‌ام کند

حمید مطهری می‌گوید توجیه و بهانه‌ای برای شکست مقابل ملوان ندارد و خود را مستحق جریمه می‌داند.

مطهری: از باشگاه نساجی می‌خواهم جریمه‌ام کند

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، سرمربی نساجی پس از شکست تیمش مقابل ملوان در کنفرانس خبری گفت: تبریک می‌گویم این پیروزی را به تیم خوب و هواداران ملوان. همچنین به گروه داوری، آقای سلطانی و ابوالفضلی تبریک می‌گویم که فوق العاده داوری کردند. به نظرم امیرسامان سلطانی نوید یک فغانی دیگر را به فوتبال ما می‌دهد. من امروز بازی را باختم ولی از ایشان تعریف می‌کنم و نخواستم باختم را توجیه کنم.

او ادامه داد: در نیمه اول سعی کردیم ملوان را کنترل کنیم و در نیمه دوم با تعویض‌ها به آنها ضربه بزنیم که متاسفانه در شروع نیمه دوم گل خوردیم. سعی کردیم فرم بازی‌مان را عوض کنیم و دیدید که تیم بهتری شدیم و موقعیت ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. شما می‌دانید امروز ۶تا یارم نبودند. اهل بهانه گیری نیستم ولی کریم اسلامی، ایوب کلانتری و احمد موسوی سه محرومم بودند. مهرداد عبدی، علی شجاعی و علی ابراهیمی نیز سه مصدوم من بودند. با اینکه تعداد زیادی از نفراتم را نداشتم با پتانسیل و نفراتی که داشتیم در نیمه دوم تیم بهتری شدیم‌.

مطهری افزود: من از باشگاه خودمان می‌خواهم که اولین نفر من را جریمه کند چون مستحق این جریمه هستیم و هیچ بهانه‌ای ندارم. خودم از مدیرعامل محترم‌مان درخواست می‌کنم که ما را جریمه کنند و خودم نفر اول هستم.

مطهری در مورد هواداران‌شان گفت: تشکر بعدی‌ام از هواداران‌مان است و دست‌شان را می‌بوسم. از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم مخصوصا آنهایی که امروز در ورزشگاه تیم‌شان را حمایت کردند.

سرمربی نساجی در خصوص علت نتایج اخیر نساجی بیان کرد: علت خاصی ندارد. خودم موشکافانه عملکردمان را بررسی می‌کنم. اگر نساجی فرم فوتبالش بد بود جای نگرانی داشت ولی می‌بینید که تیم رو به جلویی هستیم. این‌ها یک مقدار موضوعات ذهنی است و باید ذهن‌مان برنده خواه باشد. موضوع خاصی نیست و پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها