کد خبر : 1868103 | 12 بهمن 1401 ساعت 21:00 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن گل‌گهر لیز خورده بود و بلند شد؛

فتاحی: گل اول سپاهان مشکلی نداشت

سرپرست سپاهان توضیحاتی درباره جنجالی‌ترین صحنه دیدار تیمش برابر گل‌گهر ارائه کرده است.

فتاحی: گل اول سپاهان مشکلی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان، پس از پیروزی تیمش در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش‌جهان درباره این برد 4 گله گفت: «این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. به هر حال، در این روز سرد و در روز بارانی به ورزشگاه آمدند.»
او سپس در واکنش به اتفاقات گل اول مسابقه و اعتراض شدید گل‌گهری‌ها که با واکنش سرپرست سپاهان یک کارت زرد هم برای او به همراه داشت، این‌طور توضیح داد: «چیز خاصی نبود. در آن صحنه، گل‌گهری‌ها اعتقاد به فیرپلی داشتند؛ ولی آن بازیکن لیز خورد و بلند شد و چیز خاصی نبود. یک سری جنجال کنار زمین پیش آمد و صحبت‌هایی شد. آقای قلیچ‌خانی برای ما قابل‌احترام هستند. ما با ایشان دو سال در سپاهان همکار بودیم. داور تشخیص داد به ایشان کارت قرمز بدهد و به من هم کارت زرد داد.»
فتاحی ادامه داد: «دقیقه 3 بازی یک پنالتی صد در صد روی آقای شهریار مغانلو گرفته نشد. فروزان نتوانست توپ را دفع کند و باید کارشناسان درخصوص این صحنه نظر بدهند.»
سرپرست سپاهان درباره این‌که باشگاه با توجه به شرایط خوب تیم فوتبال و رسیدن به صدر جدول، چه اقداماتی برای مهیا کردن ورود زنان به ورزشگاه انجام داده، توضیح داد: «از حدود سه چهار روز پیش که مشخص شد هواداران می‌آیند، شور و شعف بازیکنان و ما بیشتر شد. بازیکنان ما با شرف هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به قهرمانی برسیم.»

دیدگاه‌ها