کد خبر : 1868156 | 13 بهمن 1401 ساعت 10:49 | 15.7K بازدید | 16 دیدگاه

رامین رضاییان، مدافعی که می‌تواند آقای گل شود

در حال حاضر در جدول آقای گل‌های لیگ برتر سه مهاجم و یک هافبک دفاعی حضور دارند.

رامین رضاییان، مدافعی که می‌تواند آقای گل شود

به گزارش "ورزش سه"، سه مهاجم و یک هافبک دفاعی (رضا اسدی) در جدول 6 گله های لیگ برتر؛ محمد عباس زاده، شهریار مغانلو و یورگن لوکادیا که اردوی تیم پرسپولیس را برای همیشه ترک کرده در حال حاضر و با گذشت نیمی از بازی‌های هفته هیجدهم بهترین گل زنان لیگ برتر به حساب می‌آیند.

اما در جدول 5 گله‌های لیگ برتر حضور دو مدافع در نوع خود جالب است و این بدین معنی است که این دو مدافع می‌توانند، برای کسب عنوان آقای گلی بازی‌ها تلاش کنند. یکی حامد شیری مدافع و کاپیتان نساجی و دیگری رامین رضاییان. پیش بینی می‌شود شانس رامین رضاییان برای تجربه این چالش بیشتر از حامد شیری باشد، به این خاطر که رامین رضاییان در پست دفاع راست بازی و بیشتر در حملات سپاهان شرکت می‌کند اما پست حامد شیری مدافع میانی است و همیشه باید در جای خود بایستد و تنها در ضربات ایستگاهی این شانس را دارد که جلو بکشد و ترجیحا با ضربه سر دروازه حریفان را تهدید کند.

1797323

روز گذشته رامین رضاییان در مصاف با گل گهر یکی از گل‌های زیبایش را به ثمر رساند. گلی که بارها و بارها از او دیده بودیم. هدایت ضربه ایستگاهی به کنج دروازه حریف. جایی که دروازه بان از از ترس برخورد با تیرک دروازه مرتکب اشتباه می‌شود. این ضربات کات دار کوتاه و درون گرد مخصوص رامین رضاییان است. ضرباتی که می‌تواند او را این فصل به آقای گلی بازی‌ها هم برساند. او تنها یک پله به جدول آقای گلی این فصل از بازی‌ها فاصله دارد و به نظر می‌رسد با این فاصله کم می‌تواند این چالش جذاب را در هفته‌های پیش رو تجربه کند.

دیدگاه‌ها