کد خبر : 1868179 | 13 بهمن 1401 ساعت 12:50 | 334.7K بازدید | 159 دیدگاه

جمله‌ای که باعث اعتراض بیرانوند و عسگری شد؛

رحمتی به بیرانوند: کاری داری به خودم بگو!

در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.

رحمتی به بیرانوند: کاری داری به خودم بگو!

به گزارش "ورزش سه"، «علی اگه کاری داشتی به خودم بگو» - این جمله منتسب به مهدی رحمتی است که به گواه شاهدان، از زبان سرمربی آلومینیوم خارج شد و در نهایت با اخراج دروازه‌بان پرسپولیس به سرانجام رسید.

آنطور که از ورزشگاه آزادی روایت شده، مهدی رحمتی که در نیمه اول نیمکت تیمش هم‌جهت با زمین پرسپولیس بود، در دقایق ابتدایی بازی جملاتی را خطاب به بیرانوند به زبان آورد و با او صحبت می‌کرد.

البته گلر پرسپولیس ابتدا تصور می‌کرد رحمتی در حال شوخی با اوست و با خنده این جملات او را پاسخ می‌داد اما لحظاتی بعد این ماجرا تبدیل به اتفاقی آزاردهنده برای بیرو شد.

سرمربی آلومینیوم این جمله عجیب را به زبان آورد و بعد از دفعه اول، بیرانوند به نظر از این اتفاق عصبی به نظر می‌رسید و قصد داشت هرچه زودتر این ماجرا از سوی رحمتی تمام شود.

1797482

در دقیقه 42 فرار میلاد فخرالدینی و سپس خروج بیرانوند و خطای او روی بازیکن آلومینیوم باعث شد تا بیرانوند با کارت قرمز جریمه و از زمین اخراج شود؛ اخراجی که باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس نسبت به جمله معروف مهدی رحمتی لب به اعتراض باز کنند.

محمد عسگری، آنالیزور تیم پرسپولیس و دستیار یحیی گل‌محمدی به سرعت و با صدای بلند خود را به مهدی رحمتی رساند و به او گفت: «چرا روی اعصاب بیرانوند رفتی و چرا این حرف‌ها را به او می‌گفتی؟» سوالاتی که البته در هیاهوی کارت قرمز علیرضا بیرانوند گم شد و پاسخی نیافت.

1797483

البته این موضوع از دید اکثر خبرنگاران هم دور ماند و آنها در این باره از علیرضا بیرانوند سوالی نپرسیدند اما این هم یکی از ماجراهای بازی جنجالی پرسپولیس - آلومینیوم بود که بار دیگر درگیری بین نیمکت دو تیم در لیگ برتر ایران را به نمایش گذاشت.

البته در مجموع نیمکت پرسپولیس و آلومینیوم، رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و حتی یک روز پیش از بازی و در حاشیه نشست خبری نیز مهدی رحمتی برخوردی صمیمانه با یحیی گل‌محمدی داشت و در صحبت‌های خود نیز از او تمجید کرد و در طول بازی نیز سرمربیان دو تیم هیچ تنش و برخوردی با یکدیگر نداشتند.

عکس از نعیم احمدی

دیدگاه‌ها