کد خبر : 1868236 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:40 | 58.7K بازدید | 56 دیدگاه

ستایش کاکا از ستاره پرتغالی النصر

رونالدو ترکیبی از مالدینی و زلاتان: او هنوز درخشان است

کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.

رونالدو ترکیبی از مالدینی و زلاتان: او هنوز درخشان است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کریستیانو رونالدو از زمان پیوستنش به باشگاه النصر عربستان با انتقاداتی مواجه است و منتقدان او می‌گویند ستاره پرتغالی به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک شده و دیگر نمی‌شود او را یکی از فوتبالیست‌های بزرگ دنیا دانست، کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو می‌گوید از قضا انتقال به عربستان برای او تصمیم خوبی بوده و رونالدو همچنان فوتبالیستی درخشان است.

1797574

رونالدو که در ماه نوامبر شاهد فسخ قراردادش با منچستریونایتد بود در گران‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال به النصر عربستان پیوست. کاکا که در رئال مادرید با رونالدو همبازی بوده می‌گوید از او شناخت نزدیکی دارد و می‌فهمد چرا او در 37سالگی به دنبال تجربه چالشی جدید بوده است.

کاکا که با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت صحبت می‌کرد گفت:"به نظرم کریستیانو می‌خواهد زمانی که با فوتبال خداحافظی می‌کند همچنان در مسابقات رسمی و حرفه‌ای در حال بازی کردن باشد. من او را درک می‌کنم. رونالدو فوتبالیست خاصی است. بازیکنانی مثل او با خودشان کیفیتی خاص به تیم اضافه می‌کنند.

پیروزی با شکست فرق دارد و احساس می‌کنم خیلی از بازیکنان جوان این را درک نمی‌کنند. آنها وقتی پیروز می‌شوند خوشحالند ولی زمانی که برنده نمی‌شوند هم عین خیال‌شان نیست. ولی این درست نیست. مالدینی مثال خیلی خوبی است. او چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ بود و با تمام وجود می‌خواست پنجمین جام را هم به دست بیاورد. فوتبالیست‌هایی مثل او هستند که وجودشان در دنیای فوتبال تفاوت ایجاد می‌کند. زلاتان هم مثال دیگری است. ببینید با وجود سن بالا او به خاطر روحیه‌اش چطور می‌تواند برای تیمش مفید باشد".

1797575

کاکا در صحبت‌هایش به دو نفر از اسطوره‌های دنیای فوتبال اشاره می‌کند که هر دو تا سنین بالا به درخشش در میادین فوتبال ادامه دادند. مالدینی درحالیکه از مرز چهل سالگی عبور کرده بود همچنان در سن‌سیرو می‌درخشید و زلاتان هم همچنان در 41سالگی بازیکن روسونری است و میلان بی‌صبرانه منتظر بازگشت او به ترکیب تیم است.

1797576

دیدگاه‌ها