کد خبر : 1868242 | 13 بهمن 1401 ساعت 19:59 | 31.8K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش دشان به خداحافظی واران: از تصمیمش متاسفم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به خداحافظی رافائل واران از فوتبال ملی واکنش نشان داد و گفت از تصمیم او متاسف است.

واکنش دشان به خداحافظی واران: از تصمیمش متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران که با پیراهن تیم ملی کشورش فرانسه 93 بازی انجام داده، دو بار در فینال جام جهانی حاضر بوده و یک بار جام طلایی را فتح کرده است امروز در 29سالگی خداحافظی‌اش با فوتبال ملی را اعلام کرد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، که چند هفته پیش در جام جهانی قطر با تیمش فینال جام جهانی را به آرژانتین واگذار کرد ولی تصمیم گرفت به هدایت خروس‌ها ادامه بدهد بعد از اعلام تصمیم واران واکنش نشان داد. او از این ستاره فرانسوی به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیمش یاد کرد و گفت از تصمیم واران متاسف است.

1797587

سرمربی فرانسه در گفتگویی با نشریه اکیپ گفت:" من هم شرایط مشابهی داشتم. دلایلی که واران اعلام کرد را درک می‌کنم و به تصمیمش احترام می‌گذارم ولی با توجه به کارهایی که او در جام جهانی برای ما کرده شخصا از تصمیمش متاسف هستم. رافائل در جام جهانی از روز اول تا روز آخر برای تیم ما حکم یک رهبر را داشت.

شکی نیست که این ماجرا برای من اهمیت احساسی دارد. ما از آگوست 2012 با هم رابطه‌ای نزدیک داشتیم. درست مثل هوگو لوریس، واران هر زمان که مصدوم نبود بدون شک در تیم من حضور داشت و اگر خداحافظی نکرده بود همچنان هر بار که به زمین می‌رفتیم به او بازی می‌دادم".

1797588

در فینال جام جهانی 2022 قطر که فرانسه در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین شکست خورد رافائل واران از ابتدا برای فرانسه به میدان رفت. این در حالی بود که قبل از شروع این تورنمنت بیم آن می‌رفت که او به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست بدهد ولی واران به موقع برگشت و برای تیم دشان نقشی کلیدی بازی کرد.

دیدگاه‌ها