کد خبر : 1868384 | 14 بهمن 1401 ساعت 19:09 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت شدید ستاره لیگ قطر

با مصدومیت شدیدی که گریبانگیر بن مالانگو شد، این ستاره کنگویی فصل را از دست داد.

مصدومیت شدید ستاره لیگ قطر

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در تمرین روز گذشته و نیاز ضروری به عمل جراحی، باشگاه قطر اس‌سی با صدور اطلاعیه‌ای از غیبت بن مالانگو، مهاجم کنگویی خود تا پایان فصل خبر داد.

باشگاه قطر اس‌سی روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: "بن مالانگو بازیکن خارجی این باشگاه در تمرینات دچار مصدومیت گردید. پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که مصدومیت از ناحیه مچ پا است و این بازیکن تحت عمل جراحی اورژانسی قرار می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل در دسترس نباشد."

مصدومیت بن مالانگو ضربه سختی به تیم قطر اس‌سی خواهد بود. چرا که این باشگاه از زمان به خدمت گرفتن او توانست سه پیروزی به‌دست بیاورد و ستاره کنگویی در این سه دیداری که برای تیمش به میدان رفته، پنج گل به ثمر رساند و برابر الغرافه نیز هت‌تریک کرد.

قطر اس‌سی که در رده سوم لیگ ستارگان قرار دارد، امیدوار بود با درخشش این مهاجم کنگویی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند ولی بن مالانگو تنها در سه دیدار برای این تیم بازی کرد.

باشگاه قطر اس‌سی همچنین اعلام کرد که درخواست فرجام‌خواهی این باشگاه برای بخشش کارت زرد دوم بشار رسن در جریان دیدار برابر العربی رد شده و ستاره سابق پرسپولیس در دیدار برابر المرخیه غایب خواهد بود تا این باشگاه دو بازیکن مهم خود را در دیدار بعدی در اختیار نداشته باشد.

دیدگاه‌ها