کد خبر : 1868387 | 14 بهمن 1401 ساعت 19:28 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

اگر یکی از آن‌ها می‌گرفتند ما با اختلاف دوم بودیم

ادعای جنجالی سایپا‌یی‌ها: پنالتی‌های ما را نمی‌بینند!

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای خواستار رعایت عدالت از سوی کمیته داوران در لیگ یک شد.

ادعای جنجالی سایپا‌یی‌ها: پنالتی‌های ما را نمی‌بینند!

به گزارش “ورزش سه” سایپا که در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ یک حضور دارد، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به داوری‌های چند هفته اخیر معترض است.

در این بیانیه آمده: "باشگاه فرهنگی ورزشی سايپا، از همان اولين روزی كه در جغرافيای فوتبال ايران اعلام موجوديت كرد تا به امروز كه بيش از سه دهه از فعاليت آن می‌گذرد، هميشه بر مدار اخلاقيات حركت نموده و از ورود به موضوعات چالش‌برانگيز پرهيز کرده است. اما متاسفانه اين رويه نيكو، ظاهراً توسط برخي دوستان سوءبرداشت گرديده كه نمود آن را می‌توان در نحوه داوری‌ها برای اين تيم به‌خصوص در نيم‌فصل دوم، مشاهده نمود."

1797986

در تصاويری كه توسط بخش رسانه‌ای باشگاه تدوين و در اختيار رسانه‌های جمعی قرار گرفته، به‌وضوح مشاهده می‌شود كه حداقل سه پنالتی واضح و مبرهن برای اين تيم، خصوصاً در دو ديدار آخر گرفته نشده است. (کارشناسی داوران ممتاز فوتبال ایران و اذعان آنان بر صحت اين موارد در برنامه فوتبال یک و هم‌چنين آرشيو داوری اين برنامه، همگی مؤيد اين نكته است.)

اين در حالي است كه اگر فقط یکی از اين پنالتی‌ها در جای خود اعلام می‌گرديد، می‌توانست موجب تثبيت جايگاه دومی و همچنين اختلاف امتیازی مناسب با ساير تيم‌های دنبال‌كننده را فراهم آورد. به همين منظور اين باشگاه ضمن اذعان مجدد بر سلامت جامعه داوری و پذيرفتن اين مطلب كه اشتباهات انجام‌شده صرفاً يك خطای انسانی بوده است و بس، از كميته محترم داوران تقاضا دارد به‌منظور جلوگیری از تضييع حقوق باشگاه‌ها و همچنين هدر رفت سرمايه، دقت نظری ويژه و جدی را خصوصاً در بازی‌های باقی‌مانده از نيم‌فصل دوم در دستور كار قرار دهد تا علاوه بر اجرای عدالت برای كليه تیم‌ها، دامن جامعه داوری كشور را نيز از اتهامات مختلف و گوناگون، پاك نمايد.»

1797985

دیدگاه‌ها