کد خبر : 1868388 | 14 بهمن 1401 ساعت 19:32 | 13.9K بازدید | 14 دیدگاه

دلداری زکی‌پور به سهرابیان در خانه؛

تصویری به سختی روز گل‌گهری‌ها در اصفهان

آرمین سهرابیان هم برخلاف هفته‌های گذشته که عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کرد، روز بسیار سختی را در ورزشگاه نقش جهان سپری کرد.

تصویری به سختی روز گل‌گهری‌ها در اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، آن سال‌هایی که علیرضا منصوریان در استقلال میلاد زکی‌پور را به‌عنوان یک بازیکن مستعد از نفت به استقلال آورد، آرمین سهرابیان هم با ورود ویسی به پایان راه در سپاهان رسید و تصمیم گرفت برای استقلال بازی کند. با این حال هر دوی این بازیکن‌ها زمانی توانستند پتاسیل اصلی خود را نشان دهند که در گل‌گهر زیر نظر امیر قلعه‎‌نویی فرصت بازی پیدا کردند. البته سهرابیان در دوران شفر و همینطور یک‌سال حضور در سایپا هم عملکرد خوبی ارائه کرده بود.
پس از دو سال همبازی بودن میلاد و آرمین در گل‌گهر، بار دیگر مسیر این دو بازیکن با پیوستن زکی‌پور به باشگاهی که آرمین سهرابیان در آن رشد کرده بود، جدا شد و پس از یک مسابقه تماشایی در دیدار رفت میان گل‌گهر و سپاهان، دیدار برگشت این دو تیم نیز یکی از زیباترین مسابقات فصل شد؛ دیداری که البته داستان‌های بازی رفت در آن تکرار نشد و سپاهانی‌ها دو گل در نیمه اول و دو گل هم در نیمه دوم به دفاع پراشتباه گل‌گهر زدند تا روز بسیار سختی را در ورزشگاه نقش جهان برای آنها رقم زده باشند.
تصویر ثبت شده از لنز دوربین یاسر جمالی عکاس باشگاه سپاهان به خوبی نشان می‌دهد سهرابیان و سایر مدافعین و همینطور دروازه‌بان گل‌گهر چه روز سختی را در اصفهان تجربه کرده‌اند. البته که بازیکنان سپاهان هم برای رقم زدن این پیروزی مقابل یکی از منسجم‌ترین تیم‌های فصل از تمام وجود مایه گذاشتند و وضعیت دانشگر در پایین همین عکس این موضوع را نشان می‌دهد.

1797989

دیدگاه‌ها