کد خبر : 1868417 | 14 بهمن 1401 ساعت 21:22 | 68.6K بازدید | 105 دیدگاه

واکنش محمدی به ادعای رییس کمیته داوران:

افشاریان چطور طلب پنالتی پرسپولیس را می‌دهد

معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را ایجاد می‌کند.

افشاریان چطور طلب پنالتی پرسپولیس را می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم در شرایطی در استادیوم آزادی به تساوی بدون گل رسید که علیرضا بیرانوند در اواخر نیمه اول با کارت قرمز داور مواجه شد. پرسپولیسی‌ها که در وهله اول به این اخراج معترض بودند، در ادامه با ادعای نادیده گرفته شدن پنالتی‌شان برابر حریف، از لطمه دیدن بابت نتیجه‌ی این جدال خبر دادند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران نیز در پایان این بازی اعلام کرد که داور در این بازی یک پنالتی روی مهدی ترابی را نادیده گرفته است.

محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس، با انتقاد از تصمیمات داوران طی دیدارهای اخیر و با اشاره به صحبت‌های خداداد افشاریان اعلام کرد: "من نه داور هستم و نه کارشناس. اما این صحنه را همه کارشناسان دیدند و گفتند پنالتی بوده. تعجب می‌کنم از صحبت‌های آقای افشاریان به‌عنوان رییس کمیته داوران که گفتند پرسپولیس یک پنالتی طلب دارد. خب آقای افشاریان الآن طلب پنالتی پرسپولیس را چطور می‌خواهید بدهید؟"

وی ادامه داد: "این حرفی که زدند بیشتر برای پرسپولیس دردسر درست می‌کند و اگر در دیداری به‌حق یک پنالتی به سود تیم اعلام شود، همه می‌گویند آن طلب پنالتی است و این شائبه ایجاد می‌کند."

دیدگاه‌ها