کد خبر : 1868428 | 14 بهمن 1401 ساعت 23:12 | 120K بازدید | 14 دیدگاه

ویتور روکه 17 ساله مورد توجه آبی اناری‌ها

یک برزیلی، جانشین احتمالی لواندوفسکی در بارسلونا

باشگاه بارسلونا به دنبال جذب مهاجم 17 ساله برزیلی است تا او را به جانشین لواندوفسکی تبدیل کند.

 یک برزیلی، جانشین احتمالی لواندوفسکی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بود که بارسلونا، روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. این مهاجم پر سابقه خیلی زود در فوتبال اسپانیا جا افتاد و اینک با 14 گل در 16 بازی، بهترین گلزن لالیگا است، اما با توجه به سن و سالش خیلی نمی‌توان در دراز مدت روی او حساب باز کرد.

قرارداد این ستاره 34 ساله تا سال 2026 اعتبار دارد، اما باتوجه به شرایط سنی او، بارسلونا در تلاش است تا جانشینی مناسب برای این ستاره لهستانی پیدا کند؛ بازیکنی برای این هدف مدنظر آبی اناری‌هاست که بتواند چندین سال، خط حمله تیم را با گلزنی‌های خود بیمه کند.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، ویتور هوگو روکه فریرا ملقب به ویتور روکه، بازیکن 17 ساله اتلتیکو پارانائنزه به شدت مورد توجه بارسا قرار گرفته و از او به عنوان آینده خط حمله تیم ژاوی یاد می‌شود. در گزارش مربوط به این خبر آمده که ویتور روکه تابستان آینده از برزیل راهی بارسلونا خواهد شد.

1798063

ویتور روکه در آوریل سال 2022 با رقم 4.7 میلیون یورو از کروزیرو به اتلتیکو پارانائنزه منتقل شد؛ او با وجود 17 سال سن، با این انتقال به گران‌ترین خرید باشگاه اتلتیکو پارانائنزه تبدیل شد. این مهاجم جوان در اولین فصل حضور خود در پارانائنزه با 7 گل و 3 پاس گل، خوش درخشید. او کمک شایانی به فینالیست شدن تیمش در لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی کرد و در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی یک گل و دو پاس گل به نامش ثبت شد.

مهاجم مورد نظر بارسلونا، کاندیدای جایزه بهترین بازیکن فصل کوپا لیبرتادورس شد و یکی از اعضای لیست اولیه تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2022 بود؛ البته تیته نام او را در لیست نهایی خط زد. با این وجود، مهاجم 17 ساله پارانائنزه در حال حاضر در تیم زیر 20 سال برزیل خوش می‌درخشد و با 5 گل در 4 بازی، بهترین گلزن رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی است.

دیدگاه‌ها