کد خبر : 1868434 | 15 بهمن 1401 ساعت 05:36 | 67.8K بازدید | 149 دیدگاه

بعد از جام جهانی؛

تراکتور با خمس، بالاتر از پرسپولیس و استقلال!

شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.

تراکتور با خمس، بالاتر از پرسپولیس و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل فولاد، چهاردهمین امتیاز تراکتور با هدایت پاکو خمس را به حساب سرخپوشان تبریزی واریز کرد تا این تیم جایگاه خود در رتبه پنجم را تثبیت کند و نیم نگاهی نیز به جمع چهار تیم بالای جدول داشته باشد.

نکته جالب در مورد تراکتور این است که از زمان جدایی خودخواسته قربان بردیف و حضور پاکو خمس (بعد از جام جهانی) تراکتور، نتایج بهتری نسبت به پرسپولیس و استقلال کسب کرده است. سرخپوشان تبریزی مقابل فولاد، استقلال، ذوب‌آهن و پیکان را شکست دادند و برابر مس کرمان و گل‌گهر نیز به تساوی رسیدند و تنها یک شکست برابر نساجی داشتند.

1798097

در این مدت پرسپولیس، ملوان و فولاد 12 امتیاز کسب کردند تا پایین‌تر از تراکتور قرار بگیرند. البته این تعداد امتیاز برای قوی سپید انزلی، یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود و باعث شده تا آنها از پایین جدول جدا شوند و به میانه‌های جدول برسند.

مس رفسنجان و استقلال، دو تیم 11 امتیازی لیگ برتر بعد از جام جهانی محسوب می‌شوند و به عبارتی پاکو خمس با پیروزی مقابل استقلال در تبریز، توانست تیمش را در این جدول انتزاعی، بالاتر از استقلال ریکاردو ساپینتو قرار بدهد.

1798096

نکته جالب اینکه تراکتور پیش از ورود پاکو خمس به ایران در 11 بازی 15 امتیاز کسب کرده بود و متوسط امتیازی 1.36 را ثبت کرده بود اما حالا با متوسط امتیاز 2 به ازای هر بازی، در حد و اندازه‌های یک مدعی قهرمانی ظاهر شده است.

تنها تیمی که عملکرد بهتری نسبت به تراکتور داشته، سپاهان است. این تیم بعد از جام جهانی در 7 بازی 16 امتیاز کسب کرده و با همین نتایج درخشان حالا به صدر جدول صعود کرده است.

1798099

دیدگاه‌ها