کد خبر : 1868524 | 15 بهمن 1401 ساعت 18:26 | 6.7K بازدید | 8 دیدگاه

هراس جا ماندن از مثلث مدعیان قهرمانی؛

روزهای سخت بازیکنان گل‌گهر تا دربی

شاگردان امیر قلعه‌نویی از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.

روزهای سخت بازیکنان گل‌گهر تا دربی

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که با شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته نتایج مناسبی کسب کند.
سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با وجود اینکه در دیدار رفت موفق به شکست تراکتور شده بودند، نتوانستند در بازی برگشت این نتیجه را تکرار کنند و با تساوی 2 بر 2 زمین مسابقه را در تبریز ترک کردند؛ نتیجه‌ای که در دربی کرمان هم مانند مسابقه رفت دو تیم که مساوی شده بود تکرار شد، اما شکست 4 بر 1 برابر سپاهان در نقش جهان زنگ هشدار را در اردوی گل‌گهر به صدا در آورده و حالا آن‌ها با وجود فرصت سوزی‎‌های پرسپولیس طی هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند به صدر جدول نزدیک شوند و حالا فاصله‌ای 6 امتیازی با سپاهان دارند که نیم فصل را با امتیاز 27، پایین‌تر از آن‌ها تمام کرده بود.
امیر قلعه‌نویی که انتظار چنین نتایجی را نداشته است، این روزها با سخت‌گیری بیشتری شاگردانش را آماده مصاف برابر مس کرمان می‌کند؛ دیداری که روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی آن‌ها در سیرجان برگزار خواهد شد و گل‌گهری‌ها به خوبی می‌دانند که نباید بیشتر از چهار هفته برای کسب پیروزی در نیم فصل دوم صبر کنند. در غیر اینصورت نه تنها جایگاه خودشان را میان مدعیان قهرمانی از دست می‌دهند که حتی از تراکتور که این روزها با خمس نتایج خوبی کسب می‌کند هم عقب خواهند ماند.

دیدگاه‌ها