کد خبر : 1868555 | 15 بهمن 1401 ساعت 21:22 | 25.3K بازدید | 14 دیدگاه

تن‌هاخ: اخراج کاسمیرو درست بود، داوری‌ها یکسان نیست

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.

تن‌هاخ: اخراج کاسمیرو درست بود، داوری‌ها یکسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در خانه‌اش اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با دو گل برونو فرناندس و مارکوس رشفورد این تیم را 2-1 شکست دهد.

یونایتد با این پیروزی موقتا از نیوکسل پیشی گرفت و به رتبه سوم جدول صعود کرد. یکی از اتفاقات مهم این بازی اخراج کاسمیرو بعد از درگیری با بازیکن حریف بود. تن‌هاخ اخراج او را درست دانست ولی گفت از یکسان نبودن عملکرد داوران در لیگ برتر ناراضی است.

1798338

یونایتد حالا یک تیم خوب است
این تیم حالا یک تیم خوب است. تیمی متحد و به هم پیوسته. بازیکنان ما پشت هم می‌ایستند و هر لحظه برای فداکاری حاضرند. نتیجه این اتحاد و همبستگی را در نتایج ما می‌بینید.

اخراج کاسمیرو درست بود ولی داوری‌ها یکسان نیست
کاسمیرو از خط قرمز عبور کرد و شما همه اتفاقی که افتاد را دیدید. ولی من از تفاوت در داوری‌ها ناراحتم. نه تنها در این بازی بلکه در دیداری که در خانه پالاس داشتیم. آنها با آرنج به صورت مارتینز زدند و هفته پیش هم که دیدیم با اریکسن چه کردند. خیلی‌های دیگر از جمله بازیکنان کریستال پالاس خطاهای منجر به اخراج داشتند ولی VAR درباره آنها وارد عمل نشد.

درخشش دوباره مارکوس رشفورد
گارناچو و راشفورد کیفیتی به بازی ما می‌دهند که واقعا فوق‌العاده است. روی گلی که مارکوس زد این گل نتیجه یک کار تیمی بی عیب و نقص بود که در نهایت با سانتر لوک شاو به او رسید و با یک ضربه دیدنی وارد دروازه شد.

دیدگاه‌ها